Älskade lilla barn


Usch det känns inte alls lätt just nu..
Lucas mår just nu inte bra på dagis :( Och varför vet jag inte..
De senaste dagarna när jag lämnat honom har han vart lite ledsen, men det har
gått över innan jag gått.. Igår däremot så fick de slita bort honom från mig :`(
När jag hämtat honom så har han suttit och gråtit..
På nätterna så vaknar han och är jätte ledsen och frågar varför jag lämnade honom..
Usch fy fan vad det värker i mitt hjärta.
Igår hade han såå ont i benet och va såå ledsen hela kvällen och natten dessutom så
vi bestämde till slut att han skulle få vara hemma från dagis idag,
då vart det bra i benet och han somnade och sov länge..
Usch bara tre år och fejkar redan att han är dålig för att få vara hemma..
Jag vet inte alls vad som kan vara fel..
dagis vill ansöka om dispans så han får gå tre dagar i veckan 9-15 istället för fyra dagar
i veckan 08.30-11.30.. men jag vet inte, hur hade ni gjort ??
inskolningen gick ju så bra, och nu vart det ett rejält bakslag nått måste ju vara fel..
hoppas att vi får reda på vad det är som tynger lilla skatten <3
allt man vill är ju att han ska må bra.. !!

_____________________________________________________________________

Var på arbetsintervju idag, de ska höra av sig nästa vecka HÅLL TUMMARNA säger jag bara,
det är jobb i SUNDBORN :D Det vore såå härligt att slippa ta bilen till jobbet och jobbtiderna
var jätte bra där.. men jag vet inte kändes inte så bra på intervjuen jag vart lite nervös för det
var med en högskolestudent också.. men men får jag det så blir jag överlycklig ialla fall :D !

Imorgon ska jag gå intro hos en döv/stum man som personlig assistent kommer bli intressant
ska även gå intro mån tis och torsdag men typ bara 3 timmar per dag, det suger ..

har nyss tryckt i mig en geisha som jag köpte för att stödja bröstcancerfonden så nu mår jag liiite
illa efter en hel choklad kaka inpå små timmarna..

Ska snart ta o krypa ner brevid min lilla skatt och krama homom <3
får se om vi tar det lugnt eller om vi går till öppna förskolan en stund imorgon innan jag
ska dra och jobba..
Christer ska få lägga honom imorgon, det har han inte gjort på en månad eller nått,
han har ju inte ens sovit i samma rum som oss sen den 17e sep..
så har ju vart mycket omställningar med lucas, först jag som mådde skit och vart nere
i samband med missfallet, sen christer som hamnade på sjukhus i två veckor och nu
bara sover på soffan.. inte konstigt egentligen att han vill vara hemma skrutt ungen ..



Vad tycker ni om min nya design då ??

Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh så fint du gjort här!! Tummen upp...;)

Stackars lille Lucas!! Kan ju bero på allt som varit kring er nu en tid att han är sådär!! Vet det känns hårt att lämna ledsna barn och sen när man ska hämta så är de fortfarande ledsna... Inte kul alls!! Men tycker att ni kan testa att ha honom på dagis 3 dgr/v, 9-15, om ni får dispans på det!! Kan ju funka bättre!! Gör det inte det så finns det kanske annan lösning. Han kanske trivs bättre hos dagmamma där det inte är så mycket barn och tjo och tjim kring honom?? Endel barn är ju inga "dagisbarn" om man säger!!

Hoppas det ordnar sej och han mår bättre lille prisen!!



Ha en trevlig och mysig helg!!

Hälsa Christer

Kramen

2009-10-09 @ 11:45:35
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com
Postat av: Elin

Ja det har säkert varit mycket för lillgrabben:( Sen tror jag det kan komma sånna där småstunder ibland då de har svårare för seperationsångesten, måste vara hemskt.. Men hoppas det löser sig för er! Kram E

2009-10-09 @ 21:59:20
URL: http://www.elinmariacalles.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0