<3 Underbart!


Nu har jag fått tummen ur arselet och sitter just nu och har fan träningsvärk!! Haha

Ja, igår fick jag verkligen sån lust att måla om, och idag for vi in till stan och köpte
9liter vit färg ;P Målade en vägg i köket som fortfarande var blommig tapet på,
målade ju en vägg röd där i somras.. Så nu är köksväggarna klara :) Niice!
Sen högg jag in på sovrummet, målades vitt först och sen blev det en ljusrosa fondvägg
och jag är SÅÅÅÅÅÅÅ nöjd, trodde inte att det skulle bli så jävla bra som det blev.
Nu fattas en sänggavel, som jag ska göra själv.. Men det projektet får nog vänta någon
vecka, men innan december ska det vara klart ialla fall, annars hinner det väl bli fettfläckar
på ny målade väggen och det vill jag inte..
Sen imorgon ska vi bege oss till Blge, ska kika lite på hyllor, ska sätta upp tre stycken i köket
sen ska jag väl titta på lite annat småplock som kan "behövas"..
OM jag får råd med allt haha..
Måste köpa vinterskor åt min lille pojk också, och lite nya kläder, men de får han då allt i julklapp..
För övrigt så är nästan alla julklappar klara, bara några få fattas och det känns så skönt att
slippa lägga ut pengar till alla klappar i december som de vart de senaste åren..
man lär sig med åren kanske man kan säga..

Ja sen är det ju projektet att hitta en snygg liten kökssoffa, jag letar fortfarande som en tok
men det är svårt.. Nya köksstolar ska vi ju också ha.. Så har du nått till salu, tell me ;D
Och en expedit hylla också, är ju så dyrt att köpa nytt men snart ger jag upp med att hitta
beg, såfort de kommer ut på blocket så är de sålda..  :/

Nu ska jag gå ut och beställa mig en spikmatta har jag bestämt, provade pappas förut och
det var skönt åt ryggen.. Meh, jag kanske skulle kunna be pappsen skicka hem en från
Indien istället jue ;) ! Ja ska nog ringa honom imorgon..

Nehopp ska väl snart gå o lägga mig i det stinkande men ack så vackra sovrummet,
hoppas jag o Lucas klarar oss utan astma anfall inatt :P Nej då så illa är det inte,
men det luktar.. och det är kallt där.. Har haft fönstrena vidöppna så lukten skulle
försvinna men det gjorde den inte, skulle ju inte förvåna mig om jag vaknar med
huvudvärk imorgon..

Storhandla på tisdag fm, någon som vill hänga med ? ;))


Kommentarer
Postat av: kattis

bilder på rummen! :)

2009-10-26 @ 11:18:16
URL: http://kattislindqvist.blogspot.com
Postat av: Elin

Åh du måste ju visa kort på den rosa väggen:) Kram E

2009-10-26 @ 22:22:02
URL: http://www.elinmariacalles.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0