Sjung om studentens lyckliga dar


Mina snyggingar Christer o Linnéa


Lucas o Julle grattar Jocke


Jocke <3


Mamma o moster


Jockes klass, ett glatt party gäng ;P


Lucas vart lite sliten på hemvägen


Lucas o Jocke


Son och mor


Linnéa o pappa.. Sådan far, sådan dotter ? ;P


Jessica o Linnéa .. Jessica är rätt dragen :D


Paketöppning


Grattis till söta Stephanie som också tog studenten :D


Julle o Lucas äter tårta!!

Ja GRATTIS kära bror till studenten, åren flyger iväg!
Jag vill ta studenten IGEN!! Fick såå härliga känslor när vi var o titta när Jocke
sprang ut, nystart, förhoppningar, drömmar..
UNDERBART!!
Orkar inte skriva så mycket mer, låter bilderna tala för idag.
är jätte trött o ska upp tidigt, kl 09.30 ska vi o titta på bebis :))
sen skulle byggare bob komma till stan, så vi lär väl dit då ;P
Avslutar med ett kort på Lucas fina ring han valde hos tandläkaren, som
han är så rädd om :D
Skruttunge, mitt hjärta! Tänk för tre år sedan sprang jag ut med dig i magen, UNDERBART!!


Kommentarer
Postat av: Mia (Bad_Kidney)

Åh, vad kul med studenten!!!

Hoppas allt gick bra för bror din, trots att vädret inte riktigt ville vara med...



Lucas är en sån liten charmknutte så man blir ju helt varm inombords bara av att se bilderna..



Fick minnen av att se "tandläkarringen" minns vad roligt man tyckte det var när man fick välja grej i lådan efter man vart duktig.. jag brukade också välja ringarna ;)



Hoppas att allt är bra med dig Sofia!

//Mia!

2009-06-13 @ 14:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0