Dreams!


Jävla drömmar jag har haft nu de senaste dagarna.. Både jävligt härliga och en del jävligt skrämmande :(
Mina drömmar brukar kunna vilja säga nått, meen kan inte alls komma på vad dessa drömmar vill..
De tre senaste nätterna har jag drömt om princip samma sak, fast om olika personer och olika platser..
Några av mina inre rädslor har spelats ut i drömmen.. Konstiga..
Meen sen en dröm som jag hade en kort stund i förrgår, jag tror jag går och dagdrömmer om denna dröm ;P
Alltså känslan i drömmen, vilken jävla underbar känsla..Det är konstigt vad drömmar kan spela en ett spratt,
med olika människor som man inte sett på läänge som plötsligt kommer upp i drömmen och ger en sånt
välbehag.. det är häftigt!

Idag har jag också rensat ogräs. jag har träningsvärk i rygg, mage och lår.. Mmm jag går väl som om jag
skulle ha skitit på mig, nice ;P ! 4 timmar har jag stått med hacka och med kratta och dragit och slitit..
Men nu är det bara ca 1 timmes jobb kvar wiie :) sägs ju att det ska bli regn imorn så tänkte ta det sista
på önsdag, så är det jätte fint när min morbror kommer hem. Glad han ska bli..
Den jäveln ska på sweden rock..ja vissa har det bra!

De senaste timmarna på kvällningen så har jag ägnat åt att övertala Lucas att det ÄR kul hos dagmamman,
han har gråtit så och legat på golvet o hulkat att han inte alls vill vara där :´( det är jobbigt..
Ingenting har funkat, han sover oroligt nu också..
Innan han väl somnade låg han och sa till sig själv flera ggr "mamma hämta mig i racerfart efter maten"
Skruttunge, men jag har ju liksom inge val än att lämna honom, Om han blir ledsen så brukar jag alltid ringa
när jag kommit till stan, så jag slipper gå och tänka på att han kanske sitter och gråter..
Tänkte försöka komma iväg lite tidigare imorgon bitti så jag kan stanna kvar en kvart eller så,
dagmamman har ju fått kattungar också, så jag har sagt till Lucas att han ska få visa mig dom imorgon.
Håller tummarna att jag kan åka därifrån utan gråt!

Ska väl förska komma isängen snart också så man orkar med kursen imorgon, inte så lång tid kvar nu.
Denna vecka imorgon o fredag, sen nästa vecka mån o tis.. sen veckan därpå mån tis och fredag.
Sen är vi lediga till Augusti :D !
Men jag hoppas innerligt på att jag fått ett jobb innan dess , verkligen!
Har jag tur så kommer jag ha ett jobb i september :)) de ville verkligen att jag skulle jobba åt dom, men
det var helt fullt inför sommaren, så de skulle se över hösten, men troligtvis.
Kommer få reda på hur det blir antagligen v 27, så håll era tummar!
Vore ju såå skönt om man fick reda på att 1 sep börjar jag jobbet :D ! What a dream,
tjäna sina egna pengar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0