Sweet !


Jag borde verkligen rensa min garderob.... Igen!
Jag tycker att jag har så lite kläder, men faktum är att jag skulle kunna klä hela sundborn ;P
ne men har säkert 10 par jeans, 30 par linnen, 8 par mjukisar, 7 kjolar, 10 tunikor/klänningar
12 shorts.. 10 par skor.. 100 par trosor..
Typ! Grannen min skaka på huvudet när jag säger att jag inte har nått att ha på mig,
"Du har ju hur mycket som helst" Ja, men jag använder ju inte ens hälften, jag borde skaffa mig
en större garderob så jag ser alla kläder, då kanske jag skulle kunna börja använda det mesta.
Och jag tror visst att jag är lite svag för Diesel kläder ;P Har ett x antal såna..
Äh kom bara o tänka på det, jag har nyss hängt upp tvätten. Vi var o slängde i en maskin och hängde
upp här hemma, för imorgon är det bokat hela dagen, och vi måste ha lite rena kläder till på lördag
då det är dop. Så nu luktar det ljuvligt här inne må jag säga, ÄPPEL sköljmedel luktar godast.
Jag är sååå svag för äppeldoft, den godaste lukten som finns tror jag bestämt !!!

När vi skulle åka in till cruisingen så startade inte min kära bil :/ Hade blivit nå mupp med fläkten,
så den hade stått på i flera timmar fast inte tändningen var på, får komma ihåg att stänga av allt
i bilen händanefter. Så skickade christer till macken o lånade starkablar så var det bara att åka sen ;D
Var dock jävligt kallt inne i stan, ja här med.. Lucas frös så vid åtta snåret så vi åkte hem, han fick
sen några bilar. Det var ju inte spec många, men de kom mycket mer bilar och folk när vi skulle till
att åka, då hade det ju spruckit upp rätt bra :))
Sen så fick ha en lott, med vinst varje gång och en rem. Så han var nog helnöjd!
Somnade som en stock när vi kom hem! Lillprinsen har vart så duktig på att somna nu, 2 dagar ;P
Imorgon ska han o Christer ha lite myskväll och då blir han nog vaken lite längre, jag tänkte att jag
skulle dra en repa på stan. Cattis ska ha fest, så jag blir väl där först. Sen drar jag till stan vid halv tio
hade jag tänkt.. Tänkte inte va ute spec länge, ska ju som sagt upp tidigt på lördag är ju dop !


Vi var ju uppe nästan före tuppen imorse också, haha tog en kvart innan Lucas vakna, och då mina
läsare försökte jag väcka honom under hela den kvarten, han var såå trött..
Gick så bra hos doktorn så,  Lucas rabbla upp alla färger som var på ett garge där, och berätta att
han cyklar på 12 tum cykel, då sa doktor Göran "hur gammal är han egentligen?" - Ja han blir ju 3
i augusti, o som vanligt då så säger de/han att Lucas är tidig i utveckligen.
Och det är ju kul att höra :)) Och skönt tycker även läkarna, så det inte blivit nå knas med hans
utveckligen efter att han slutat andas, kan ju bli det !
Så det är skoj, mycket fantasi och rejält med intresse för saker har min lille son :D
Och en fruktansvärt bra minne, som mor sin ;P !
Stor har lillkillen blivit också nästan 96 cm och hela 15 kilo tung ;P !

Efteråt var vi till slätta och jag skrev in mig som personlig assistent, får hoppas att de behöver personal,
men OM det skulle bli jobb så blir det i Blge, bättre det än inget :)
Sen åkte vi hem till farmor o farfar och fikade <3

Ska skicka iväg en jobb ansökan nu, ja ni ser jag ligger då verkligen inte på latsidan, fast jag inte
behöver söka ett enda jobb för af så gör jag det hela tiden! VILL ju ha ett jobb. That´s the dream!

Ne nu blire som vanligt, att spela lite patiens ;P
Kärringvarning.. hehe!


Skruttungen är duktig och har lappen :D


Egotripp.. :P


På skogstur :D


Mina pojkar <3



Min snygging!! <3

Kommentarer
Postat av: Cattis

Fan va vi tycker lika i saker o ting, jag tycker oxå att ÄPPEL sköjmedel är bäst och luktar godast,helst Softlan´s lukt:)



Jisses va det alltid ska krångla med bilarna du har jämt, tycker synd om dej:( hoppas den funkar nu iaf:)



Kul du kommer ikväll, var inte igår man såg dej precis.



O vilka söta bilder, söta son brås på sin mor :)



ses ikväll

2009-06-05 @ 11:38:48
URL: http://cahtrinea.blogg.se/
Postat av: Kattis

Oj har Christer gått ner i vikt?? Ser så ut iaf! =)

2009-06-06 @ 20:28:42
URL: http://kattislindqvist.blogspot.com
Postat av: Anonym



varför har han en lapp för ögat?

2009-06-06 @ 21:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0