Lördag


Idag har vi gjort mycket och lite, haha..
Direkt efter frukost så åkte vi till Peter o Bea o deras lilla 5veckors bebis Robin, så söt så :D
Lucas tyckte dock inte att det var så himla kul där.
Han bara tjata om att vi skulle åka :P !!
Vid elva så fort vi upp till Åvc (återvinnings centralen) De hade nyöppning.
Byggare Bob var där, Lucas var lycklig över att få se honom.
Sen åt vi lite korv o en kanelbulle som de bjöd på.
Lucas byggde en egen barkbåt :) Va stolt han var när den seglade iväg.
Lyssnade på utvecklingsstörda barn som uppträdde med en massa olika Astrid Lindgren låtar.
Allt detta i SPÖregn verkligen, himlen var öppen. Men va spelar det för roll ;P !
Sen så fick Lucas sitta i en sopbil vid ratten!
Han var så nöjd så med turen dit :)) !!

Sen for vi till Ica Maxi och handlade, och där fick jag mer eller mindre en hjärtattack..


När Lucas sen skulle sova middag var jag så jävla sliten så vi sov visst 3 timmar..
Mmm, Lucas får ju max sova 2.. så det var lite sent nu på kvällskvisten, men vi hade Linnéa o pappa
här till 23 också.. Är skönt att det är lördag, men imorgon blir det att gå upp tidigt fast man somnar
sent, få till rutinerna igen! 
På måndag är det avslutning på ung utveckling också, sommaruppehåll. Sen börjar vi igen
i slutet av augusti, men jag hoppas då verkligen att jag fått jobb då !! Det är mitt mål!
Och envis som jag är så ska jag nå det målet, jag ska ha ett jobb så är det bara!
Ska försöka få natt/ dygns jobb så man tjänar lite bättre och får mer tid med prinsen!

Ne nu ska jag ta o spela lite patiens ;P
Och skingra tankarna


Älskade hjärtat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0