BAD !


Ibland tänker jag alldeles för mycket.. på det som har varit.. hur det var förr..
allt som skett har ju format mig till den jag är idag, jag har vart med om
mycket, lärt mig mycket.. Men jag behöver lära mer, begå fler misstag..
Det är väl också så att man bara minns det positiva från det som var förr ?
Visst minns jag mycket negativt, men inte alls lika stark som de positiva.
Jag är så glad att jag träffat så många olika människor under alla år,
olika värderingar, olika utseende, olika mål. Ja ingen är den andra lik är då ett
som är säkert.!
Jag är ju en människa som tänker otroligt mycket, jag lever på mina minnen.
Jag har en massa och jag får nya varje dag..
Man tyckte ibland att livet var såå svårt när man var 15, det man inser idag är ju
att det inte alls var så jobbigt som man tyckte då..
Många vänner har kommit och gått, många killar har kommit och gått.
Många vänner som försvunnit skulle jag kunna göra allt för att få tillbaka..
Men ingen är som man var förr, alla förändras.. men jag hade så gärna vart med när
de personerna förändrats, sett dom växa och blivit vuxna ( fast ska väl säga att alla inte
beter sig såå vuxet som de borde, de kan jag skit i ;P )
Jag börjar nu komma in en fas där jag verkligen tänker, analyserar och saknar..
saknar människor som kommit och gått..
Undrar va dom gör nu, hur livet ser ut för dom.. jag vill så gärna veta!
Det är svårt att inte kunna göra nått åt vissa vänners vanor och ovanor, att inte kunna
hjälpa dom att förstå att de tex inte behöver dricka varje dag för att må bra..
Att de inte behöver försöka försvinna från verkligheten, att berätta att jag kommer finnas
vid deras sida i vått och i torrt..
svartsjuka kan också ställa till med mycket..
Jag saknar er alla mina vänner <3 !
Ni som verkligen känner mig vet hur blödig jag är, och jag menar verkligen det jag säger,
att jag saknar er så jävla mycket ! Jag finns här, hör av er !

_ __________________________________________________________________

Var in till stan på fm, bilen var som en bastu, men vi fick köra fort in ;P
Min granne tror inte på mig att man kan åka sundborn - borlänge på ca 17 minuter..
Va tror ni ?
Jag vet de som kommer fram ännu fortare..
Anyway, gjorde det vi skulle på stan, jag tvingade med Linnéa också.. härligt med lite
sällskap, ja lilleman var ju också med :))
Fyndade ett par jeans shorts på H&M , skulle vilja handla i varenda affär , alla har ju
fan rea just nu när jag inte hade nå pengar.. men de lär väl ha rea veckan ut..
när vi skulle åka hem var de finsk bastu i bilen, den hade stått i solen..
suck, jag ska fan ha en bil med AC nästa gång, det här med fläkt funkar inte..
Lucas vart jätte varm, idag igen..
Mia, tack för tipset , ska införskaffa en liten fläkt till Lucas :)) !

Precis innan vi skulle sova middag kom de tre karlar hit när jag går runt i trosor och bh haha..
men jag släppte in dem ;P
De ska dra nå jävla kablar här, o kan hända att de ska dra från de tre andra lägenheterna in till
våran för att sen göra ett hål i vårat golv ner till källaren.. MMM KUL!
Och ja, de ska börja i slutet av veckan.. mindre kul..
och jätte skitigt skulle det bli här inne i så fall, kul att de ska vara i sovrummet och göra hål,
de får fan ta med plast och täcka sängen med! Det löser sig nog..

Efter middagen gick vi till kyrklandet och badade, Lucas är ju rädd för vatten så jag fick bära
runt på honom, längst inne vid kanten går han ju själv.
Han är så rädd för att sjunka och drunkna.. hoppas att det släppt innan sommaren är slut.
Han frös också stackaren i vattnet, han hade tuppskinn hela tiden.
Så han fick sitta i en handduk på stranden med moster medans JAG badade :))
Fan va skönt det var, blir till att bada imorgon också !

Lucas och christer sover, jag äter chips. Haha, jag har vart så jävla sugen.
Gott med salt nu när man svettats ut så mycket !
slötittar lite på NCIS, de är ju så bra har ju sett det de senaste kvällarna..

Äh ska fortsätta titta..
Ha en trevlig natt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0