Sverige <3


Hallå i natten!
Börjar med fredagens bravader, var på ung utveckling på fm, gjorde inte spec mycket, tog en promenad
upp till gruvan, huu vilken utsikt. Jag är ju höjdrädd..
Sen så har vi lärt oss lite om hälsa, mycket intressant!
Det var rätt jobbigt att lämna Lucas hos dagmamman i fredags, han skrek och grät  när jag gick..
Men det hade gått över direkt :D Vilken tur, det skär ju så i hjärtat..
På kvällningen så åkte jag hem till Cattis på förfest, var väl trevligt, men inge spec.. 
Alla satt bara i olika klungor, och det är ju inte spec roligt!
Åkte ner på stan sen och där blev det genast mycket roligare :D
Jag åkte karusell för första gången på 4-5 år eller nått, sist var när jag var i Göteborg och det var typ 4 år
sedan.. Jag vaknade inatt o hade såå ont i nacken, troligtvis pga karusellturen, gammel kärring hehe..
Var slagsmål på stan sen när jag skulle åka hem, tvingade lillebror tobbe följa med mig till Åhlens
parkeringen haha..
När jag kom hem så sussade lilleman så sött så :)) !

Det var mindre roligt att klockan ringde strax efter 08 imorse, fick lov att gå upp tidigt så lilleman
kunde sova middag tidigt.. Det första jag gjorde när jag klev ur sängen var att börja rensa i byrån
bland alla handdukar, jag hatar när jag ska hänga upp nya på toan och så finns det ingen hängare
på handduken, så nu är det utrensat ialla fall :) .. Sen plocka jag undan lite..
Så det vart frukost först vid tio.. Sen tog Lucas en tur på cykeln och vi en promenad hem till mamma,
sista dagarna nu man kan vara i huset, sen tillhör det någon annan :`(
Direkt efter middagsvilan bar det av till Sundborns kyrka och dop för min kusins lilla flicka som ska
heta Emilia Marita. Lucas hade väldigt svårt för att vara tyst i kyrkan, men han är ju så intresserad
av allt, är inte lätt att förstå att man måste viska.. de var ialla fall ett snabbt dop.
Efteråt blev de fika, mumsig tårta och en massa goda bakverk.
Vi var hemma strax före sex, Lucas käkade lite mat.. sen for vi till stan och tittade på Rix Fm,
Lucas hade myror i byxorna tror jag ;P han härjade som bara den, energi knippe..
Han somnade rätt gott när vi kom hem vid halv tio..
Btw, så sjöng vi på torget sveriges nationalsång, de var rätt mäktigt.. Jag fick gåshud eller som Lucas
säger hönskinn ;P haha !

Jag och Christer har precis tittat klart på Bedtime stories med Adam Sandler, den var jätte bra.
Men jag älskar de flesta filmer med honom, då jag älskar honom som skådespelare, sångare mm allt..
så den får bra betyg!
Ska väl ta och sova snart, imorgon blir det upp innan nio ialla fall, en liiten sovmorgon kan vi då få ha
tycker jag, Lucas behöver ta igen lite sovtimmar nu, har blivit lite konstigt under helgen, men så kan
det få bli ibland..
Usch veckan som kommer är det fullt inbokat mån tis ons o tors, sen på fredag är det studenten.
När fan ska jag hinna till stan o köpa present ????
Ja det var en annan fråga.. Måste även höra med dagmamman om Lucas kan få var där på ons ,
jag ska på gyn då och kanske inte så kul för han att vara med skulle jag tro.. hehe..

nu har jag skrivkramp haha

natti natti

Jo just ja, Lucas har lapp på sitt ena öga för att träna upp det "mindre" friska ögat.
Han skelar ju på vänster öga, och även synen på det ögat är väldigt dålig..
Så han ska ha lapp minst en timme per dag så hoppas vi att han kommer  ha lite syn
på det ögat..

Kommentarer
Postat av: Cattis

tråkigt du inte uppskattade festen som alla andra tyckte var roligast på längehmm men men e väl så kanske när alla e fulla och en själv inte är det....jag tycker iaf det var kul att du kom :)



o bedtime stories är INTE bra;) roligt ja, men bra..nja...tycker det var en barnfilm, men det e juh bra eftersom du har söta Lucas:)



förlåt för smset i natt, men du hade inte mobilen på ändå =p



krams

2009-06-07 @ 14:11:21
URL: http://cahtrinea.blogg.se/
Postat av: Cattis

meeeen inte vara så bitter;) jag var inte det iaf, jag bara undrade:)



Jo!en film kan vara rolig men ha dålig handling så det så ;)

2009-06-07 @ 15:44:24
URL: http://cahtrinea.blogg.se/
Postat av: Cattis

hehe ja du tycker det men inte jag, smaken är som baken ;)

2009-06-07 @ 19:35:13
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0