Att älska!


Att få uppvaktning av det motsatta könet tycker väl alla om ?!
Jag är en sådan person som vill ha mycket uppmärksamhet, jag vill höra att jag är fin osv.
Det ska man inte ta som en självklarhet att man får höra, så när man väl hör någon säga
något bra så blir jag jätte glad, då växer jag några centimeter.
Vi människor är nog mer duktiga på att berätta det negativa med personer, tyvär.
Eller ja visst är det bra att man påpekar folks negativa sidor, men det skulle vara bra om
man kunde framhäva de bra också :D !
Tjejer speciellt är riktigt duktiga på att klanka ner andra tjejer, varför ? Aa det är nog ren och
skär avundsjuka. Och istället säga att vad fin du är, vad duktig du är. Så säger man något negativt.
Jag ska inte sticka under stolen med att jag gjort likadant, men inte nu längre.
Är en människa fin, då säger jag det, vare sig det är en kille eller tjej, och de som tar åt sig mest
är nog faktiskt tjejer, för de är så ovana att höra något sånt från någon med samma kön,
väldigt tråkigt att inte fler människor är ärliga. Men annat blir det när folk är på lyset..
Ja sanningen kommer alltid fram på fyllan sägs det, ja ni förstår väl varför jag inte druckit på år :P Haha

Tillbaka till där jag började, jag har haft kille i snart 5 år, han har endast köpt rosor till mig EN gång och
den gången var han dyngrak.. Eller ja för någon månad sedan köpte han en blomma, dagen efter han
hade vart ute, och ja då fråga jag om han hade dåligt samvete, blir ju så när man inte är van.
Jag skulle gärna få¨rosor då och då av min karl, men han visar inte sin kärlek så,
Vissa killar lagar mat till sina tjejer och visar sin kärlek så, men jag tror inte christer någonsin lagat
mat till mig, eller jo visst han har stekt köttbullar på sin höjd.
Alla har vi olika sätt att visa hur vi tycker om en person, jag skulle nog inte vilja få dyra smycken osv
som vissa tjejer vill. På vilket sätt visar dte kärlek ? att killen köper en ?!
Men visst någon gång vore inte fel ;p

Imorse efter frukosten så drog vi till sågmyra, så nu är doppresenten införskaffad, Min kusin ska döpa
sin lilla dotter Emilia på lördag! Ska bli mysigt..jätte fin doppresent ska hon få också!
Imorgon ska vi upp väldigt tidigt, vi ska vara inne på sjukhuset kl 08.00..
och sen på kvällningen så hoppas vi på fiint väder, för då är det cruising :D !
Lucas kommer väl bli överlycklig av att få se så många olika sorters bilar, bilfantasten :))
alla bilar som åker förbi ska han veta märke på :))

Nu ska jag se klart på playboy mansion, de är för härliga dess tjejer ;D !


Kommentarer
Postat av: Cattis

Kan bara helt o hållet hålla med om det du skriver, är som om jag själv skulle skriva det.



Jag är oxå som som vill bli uppvaktad o få saker lite då o då, små kärlekslappar osv...men min J är inte heller sån...men han är bra på sitt vis:)



kram Cattis o hoppas du kommer imon

2009-06-04 @ 08:02:10
URL: http://cahtrinea.blogg.se/
Postat av: jennifer

ja jag funderar faktiskt på att ta kontakt med sidan och b dom ta bort inlägget...absolut har man tur finns det poliser som tar sånt här på allvar!!...kram på dej!

2009-06-04 @ 15:07:19
URL: http://missjuniverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0