Midsommar


19/6 - 2009 !
Midsommar idag, va tiden går fort! Vi har haft en jätte trevlig dag, i trevligt sällskap.
Vi tog värsta sovmorgonen och sov till TIO! Åhh så skönt det var, jag får väl skylla mig
själv som fortfarande var trött, jag kom inte i säng förren 03.. Haha! Fast jag höll på
att somna vid datorn runt 12, sen vände det ;P
Jag o syrran hade patiens duell på msn i typ två timmar ;P Fast vi bara skulle göra EN gång!
Efter lunchen så bakade jag och Lucas tre olika pajer - blåbär - rabarber - vinbär!
Hade fått order av pappa att fixa fikat till kvällen, och han stod ju för alla ingredienser o jag jobbet ;P !
Sen somnade både jag och Lucas en timme, sen begav vi oss till Toftbyn och vädergudarna må
ha hört min önskan om uppehåll. Lika som alla andra midsommrar så bjöd pappa laget runt
på jordgubbstårta i toftbyn, det är anledningen till att han åker dit haha!
Jag Lucas o Linnéa dansade sen runt midsommarstången, åhh va kul Lucas tyckte att det var :))
Lyckan lyste i hans ögon! Det värmer hjärta och själ!
Sen var vi hem till farsgubben och grillade o umgicks, Lucas hoppade en massa studsmatta med
rasmus! Sen gick vi till farmor o farfar och åt pajerna.. sen var visst kl 21..
Hade helt glömt bort klockan, var bara att bege sig hem.. Duscha och lägga lilleman..
Dagen har gått så fort, men det sägs ju att tiden går fort när man har roligt.
Funderar på hur vi ska göra imorgon, vi brukar ju alltid åka till Karlsbyhedens fäbodar på midsommarfirande,
men vi får se hur det artar sig imorgon, har inge bensin alls i bilen..
Men ska pappa dit, får vi ta snålskjuts ;)) !!

Tänkte lägga mig och se en film på datorn, men finns inte en enda bra film.. :/
Kanske ska ta och poppa mig lite popcorn också så här på nattkvisten ..
Ja jag är nyttig ;P !

Har bestämt mig för att gå och klippa mig igen, ska in och fjäska för min frisör också såhär när
man inte har så mycket pengar..
Kommer bli skitbra om det  blir av.. skulle jag inte trivas så äre så, det växer ju ut ..

Ha en fortsatt trevlig midsommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0