sjuk son.. :(


Lucas är alldeles kokhet och har så varit hela dagen, det blir ju inte bättre av
denna värme kan man då säga...
Vi skulle in till city gross imorse, och när vi kommer fram spyr Lucas ner allt..
Hade en extra tshirt som tur var, gjorde det vi skulle lite snabbt sen åkte vi hem..
Sen har han mest legat still på samma ställe hela dagen knappt orkat göra nått,
ingenting har han vela äta heller :( Dricka har jag iaf fått i honom.
Han har bara sagt att han har så ont i magen, vilket är svårt att veta om det verkligen
är så, men jag har klämt på magen och han sa ingenting. Är nog mest pga hunger..
Nu sover han sen länge tillbaka, jag ska strax lägga mig jag också så jag kan ha lite
koll på honom, för han är kokhet och andas jätte fort :(
Usch är så jobbigt!!

Skulle ha vart in till stan nu på kvällen, men är hellre hemma med lilleman när han är
så dålig.. det går fler tåg! Familjen är viktigast!

Imorgon blir dte nog en inne dag.. som denna em har vart, vi har lagt samma pussel typ
100 ggr, han ville bara lägga det.. Haha skrutt ungen..

Elin - har tagit kort, ska leta på sladden bara.. så kort kommer ;P

Ha en trevlig kväll alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0