Självömkan!


Jag är inne i en liten svacka just nu.. Alla har vi såna, det jobbiga för min del är att jag antingen inte
äter någonting under denna period , eller tvärtom äter hela tiden..
Och just nu i denna period så är det de sistnämnda :/ Jag har säkert gått upp 10 kg och jag skojjar inte.
Och just nu är det choklad som är min last.. choklad choklad choklad..
Sitter här och funderar på om jag ska öppna min tarragona och guld nougat.. Mumms!
Är inte speciellt bra att äta så mycket så sent som jag gör just nu..
Meen jag har vart ute på en promenad idag ;P Haha! 
Men hey, en kropp som Don vitos säger väl ingen nej till ? ;) För det är så jag kommer se ut om inte
jag tar tag i mig och slutar käka gott hela tiden!

Måste även börja lägga mig tidigare, klockan har blivit runt tre de senaste nätterna..
Men jag har såå jävla mycket att tänka på , så går jag och lägger mig så tänker jag sönder
min stackars hjärna, så jag pinar mig själv med att vara uppe på datorn och vara sysselsatt
och när jag är så trött så jag ser rosa elefanter dansa tango här framför datorn ja då lägger ja
mig och somnar direkt. Och på så vis slipper jag tänka en massa.. Smart..
fast det börjar kännas på dagarna nu.. att jag sover alldeles för lite.
Idag har jag bestämt att jag ska lägga mig senast kl 2.. vi får se om jag kan ¨hålla det.. !

Har skickat iväg jobbansökan till mitt drömjobb (för tillfället) idag.. Sista svarsdatum 1Juli så
det dröjer väl innan man får svar, men jag hoppas så jävla mycket.
Mitt liv skulle verkligen ordna upp sig.. För allt hänger verkligen på ekonomin!
Och bättre tider än detta jobb finns inte... Så ja, får verkligen hoppas på det bästa!
Någon gång nästa vecka så ringer de från ett ställe jag var på intervju på för någon månad sedan,
de ville anställa mig men har helt fullt nu under sommaren så de skulle titta hur det ser ut till
hösten, och det är också ett jobb att verkligen hoppas på.. Dock är det i blge, vill helst ha ett i Falun.
Men vilket jobb som helst är bättre än inget!
Är trött på denna jävla ekonomi..
Vi har inte ens råd med en liten semster tripp.. Men på nå vis ska vi skrapa ihop till en dag i Furuvik
ialla fall!

Äh jag skiter i chokladen.. Jag inser nu hur tragisk jag är..

Vill till IKEA också, ska försöka få med mig någon dit på söndag.. Någon ???

Jag vet inte vad jag skulle ta mig till om du försvann.. Jag är ingenting utan dig! <3


Kommentarer
Postat av: jennifer

tack så jättemkt sofia<3:)

jag känner igen det där med vikt och chokladnojja!keep on fighting!

2009-06-23 @ 18:45:42
URL: http://missjuniverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0