rain rain rain


Regnet det bara öser ner..
Hade fyra stora vattenpölar INNE i min bil idag :/ En list är inte ordentligt tät så det hade
runnit in asmycket vatten.. SUCK!!
plockade ut alla grejer som var i garaget o skulle ställa in den, ja då var det helt tomt på
batteri.. Jag vet inte om man ska skratta eller gråta!!
tredje bilen jag har som krånglar, orkar knappt bry mig längre.. !
Det är verkligen inte meningen att jag ska ha en bil.
Hoppas jag får jobb, då blir det att köpa en lite dyrare bil på avbet.
Vill egetligen inte ta nå mer på avbet, men va fan!!
Fick låna betteriladdare av en kille som bor här i närheten så nu ska batteriet vara full laddat
ska bli kul o se om bilen startar imorgon när jag ska in till stan!
Huvudsaken den startar imorgon o på onsdag när jag ska på arbetsintervju..
vore ju inte såå jävla kul o ringa och säga att man inte kan komma för bilen inte startar..
får tänka ut en reservplan, får tvinga Linda att hålla sig hemma på fm, utifall att :P !!

Funderar på att slå på en film, Kärlek 3000 en svensk.. men vette sjutton.. såå tråkigt att titta själv,
Lucas  o Christer sover jue..

Håller på och tänker ut en massa olika saker i min stackars hjärna nu..
Massa tankar o projekt.. Ett av dem tänker jag nog verkställa i Juli ;P
det andra kanske redan om två veckor, om jag fjäskar för linda ;))
Ja vad skulle jag göra utan henne.. !

Åskar det ute tro ??
aa de verkar dock inte bättre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0