Nada..


Idag har jag vart hos frisören och kapat mitt hår rejält mycket, nu har jag frisyr som Viktoria Beckham..
Mmm just det jätte kort.. Haha.. Men det är skönt, och eftersom längden är kvar på sätt och vis
fram så är det ingen större skillnad, mer än att jag knappt har nå hår i nacken ;P !
Men har bara fått positiva kommentarer om håret ännu ialla fall..
Har inte gjort så mycket idag, mest vart ute och lekt med lilleman.. <3 Livet är underbart!
Imorgon planerar jag att styra min kosa mot falun på kvällningen och träffa Cattis var jätte
längesedan! Hoppas kvällen bjuder på nått skojj !

Har hänt mycket idag, mycket onödigt jävla tjafs.. men det är som det är..

Har just inge mer att skriva om idag, känner mig rätt tom..

Kärleken är stor till mina nära och kära, såå stor!







Kommentarer
Postat av: Elin

du måste ju ta kort:) vill se!!! hehe

2009-06-27 @ 23:21:30
URL: http://elinmariacalles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0