my hair !!!


Början av 2007 - rödhårig!


Sommaren 2008 - brunhårig


Även denna sommaren 2008


april 2009





















Ibland så saknar jag verkligen mitt fina mörka hår.. Men tycker endå det var
såå skönt att klippa av det, skulle dock behövas klippas igen..
Jag fick ett helt annat utseende i ljust hår.
Jag som inte vågat färga det ljust för varje gång de har kommit på tals så
har alla alltid sagt att jag ej kommer passa i det.
Men efter 4 års fundering på om jag skulle bli ljus igen (är det från början)
så tog jag steget. Och jag är nöjd! Även om jag som sagt ibland vill bli brun igen.
Skulle vilja färga det ännu ljusare, men måste vänta för lägger jag i blekning
nu så går håret av och det vill jag ju inte riskera. Hoppas att vi får lite sol i
sommar som kan bleka det ;)) ! så får vi se om jag blir mörk till hösten igen.!
Va tycker DU att jag passar bäst i ??

Kommentarer
Postat av: Cattis

Vackra kvinna!

2009-06-14 @ 13:27:45
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0