Lovely day <3


Idag har vi haft en underbar dag tycker jag..
Efter frukosten imorse så åkte vi in till tandläkaren.
Lucas var såå duktig, han satt i tandläkar stolen o fick åka upp o ner,
sen låg han och gapade så tandläkaren fick se alla tänder.
Sen fick han gapa igen för att få lite vattenmelons lack. Duktiga unge!
inte en enda protest, och sen fick han välja en liten sak för han var duktig,
han valde en fin ring med en blå diamant ;D gullunge!!

Sen åkte vi hem till Lisa och åt lunch tillsammans med maria jörgen o Elli
Lisa Quentin Laban o hans kompis. Det var trevligt !! Får göras om!
Sen vart Lucas så trött, men när vi väl kom hem så var han inte trött längre.
Så han fick se på barntv en stund o jag leta på en säck och slänge ner alla vinterkläder
så nu ligger de i källaren. Dock tar en madrass upp hela klädkammaren nu istället :/ SUCK!
har så mycket skit. men de ska rensas o kastas o säljas. Har så sjukt mycket kläder jag
ska göra mig av med. Allt från linne till skor, jackor osv osv.. !

Idag har jag vart rätt effektiv må jag säga
Dammat
dammsugit
torkat golv
städat toan
rensat klädkammaren
tvättat

Aa men ibland behövs det ockå ;P !!
Har även ställt undan en massa leksaker, han har ju så mycket stora leksaker som tar sån
himla plats ;P hehe..! Tur att vi bor stort..

Imorgon tar lillebror studenten, fasiken va tiden går, 3 år sedan man själv stod där höggravid
och svettig haha! det var ju skit varmt den dagen. Imorgon skulle de bli ca 11 grader o molningt
för att till kvällen bli regn. Trök! Så vid 12.30 infinner vi oss vid lugnet o ser bror springa ut mot
vuxenlivet, men han får nog jobb rätt fort skulle jag tro, är ju utb elektriker..
Jockes tjej tar också studenten, men hon springer ut typ samma tid!
Blir fika hos mamma sen kl 15. Blir rätt stressigt för dom. För oss med, vi får åka hem fort som fan.
så lilleman hinner sova middag innan vi ska å fika..

Skickade ju iväg en jobbansökan i natt och de ringde idag ;P Säger inte mer än att jag ska träffa dom
någon gång nästa vecka WIIIE !! De tråkiga är ju att jag kommer jobba till 21 alla dagar utan lördagar.
men de är ett jobb iaf :D !! OM de nu skulle bli nått, ska absolut inte ta ut nå i förväg, men man kan ju
verkligen hoppas, skulle vara såå jävla skönt att slippa gå på soc.. försörja sig själv!
Blir en jävla massa åkande också, men sånt är livet!!

får la se om de blir blge nå ihelgen..



                                       TRUE LOVE NEVER DIES!

Kommentarer
Postat av: Cattis

jag tar gärna o kolla på kläderna om du ändå ska göra dej av med det:) det som e gamalt för dej är nytt för mej:)



o spännade, vad e det för jobb?



kram o mysig fredag på dej

2009-06-12 @ 18:29:01
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0