Life is wonderful!


Livet är så underbart, speciellt en dag som denna.
Det såg mulet och grått ut imorse men sen vart det kanonväder..
Man blir på såå mycket bättre humör, man njuter verkligen!
På fm skulle vi ut på en promenad men då mötte vi martina o Oliver vid affären
så vi hängde med dom till huset, mycket trevligt. Saknar våra stunder..
Barnen sprang runt och lekte o hoppade stutsmatta, sen åt vi lite
korv med bröd.. Sen var det dags för middagsvilan för Lucas så vi for hem.. !
Till middag vart det fin mat ;P Fiskbullar och makaroner, innan jag hade lagat klart
maten hade Lucas ätit upp en burk fiskbullar.. Haha han var rätt sugen tror jag ;) !
Sen åkte jag in till stan och mötte upp en vän..
Vi gick på bio och såg The proposal eller hur det nu stavas, åhh vilken bra film.
Den måste ses, fy fan vad jag skrattade, och grät en skvätt då och då.
Jag som är så känslig! Gå och se den!
Efter bion gick vi till brygg cafét en stund, jätte mysigt.
sen vart det en liten promenad på stan och sen var det dags för hemgång.. !
Lucas och Christer hade vart och badat medans jag var borta..
Det vart ju inget bad på fm för oss som jag hade tänkt, men imorgon ska det ju bli
jätte fint väder, så då blir det nog en liten utflykt, har 3 askar jordgubbar här nu ju :`P
Fick en ask av mamma och två av pappa, Lucas är  ju tokig i jordgubbar..

Jag är på sånt jävla partyhumör nu , svårt att inte bli det i detta väder..
Är inte ett dugg avis på dom som är på P&L neeej inte alls..

Någon som ska ha fest ihelgen ????????? BJUD MIG DÅ ;P !

Lucas sa till mig igår "Mamma jag tycker mycket om vårat hus, jag vill inte flytta"
Jag älskar också detta hus, vi bor så jävla fint.. jag tycker dock att det är liite litet ;P
Fast vi har ju 83 kvadrat, men är bara rn 2,5a vi har jätte stora rum, kakelugn..
Jätte mysigt gård, underbara grannar. Kan inte bli bättre!
Det är klart värt de pengar vi pungar ut varje månad!
Visst det är nära både ån och vägen, men man får ha koll hela tiden, Lucas är rätt
duktig på att vänta på trappen om jag bara ska hämta nått..
Den dagen jag flyttar härifrån är när jag köpt ett hus.. Skulle vi få flera barn medans vi
bor här så får man bo lite trångt.. Men finns det hjärterum finns det stjärterum !

Åhh jag är så kär i allt nu, vårt boende, min son, min karl, mina vänner, naturen, solen,
härliga kvällar.. ja allt!

Nu ska jag fortsätta käka mina vindruvor och se på tv.. eller nått.. !

Ha en fortsatt trevlig natt allesammans!

Kommentarer
Postat av: Cattis

kanske blir en tjejfest nu på lördag hemma hos Lea, inget bestämmt men kanske:) då e du välkommen!annars kanske bara du o jag kan hitta på nåt?

2009-06-25 @ 08:01:00
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0