Kärlek!







Lillprinsen mådde mycket bättre idag.
Men vi höll oss inne större delen av fm då det var såå varmt.
Efter middagen så gick vi ut på promenad, åt glass, sen gick vi och badade
med Linda o Jesper.
Jag vill stanna tiden här och nu, det är så himla underbart.
Underbar familj, världens finaste son (som också är med i familjen såklart)
och underbara vänner, underbart väder.. underbara lukter ute ;)..
Allt känns så mysigt, så jävla underbart allting! Stanna tiden tack  ! <3
Det går ju självklart inte, så jag njuter av varenda sekund!
Man glömmer helt av klockan när det är så fint väder, när vi kom hem från badet
var klockan snart 21.. haha, och det var fullt med barn och badade.
Ja det är så härligt med sommar!
Bävar lite inför imorgon, eftersom jag måste åka in till stan på fm och göra en
massa ärenden.. Vet inte hur jag ska hålla Lucas sval i bilen :/
Hoppas att det blir lite mulet på fm.
Troligtvis så vart han överhettad, fick solsting eller nått igår när han mådde så dåligt,
och då bara av att åka i bilen in till stan.. Men vi får lösa morgondagens resa på någe vis..
Nu sitter jag och ska framkalla en massa kort, skulle köpt på usbminne och lagt alla kort
på så man har dom på säkert förvar, inte såå kul om datorn skulle krascha..
skulle satt in lite kort i olika album också, men nu vart klockan så mycket så..

Ne nu ska jag fortsätta..
 Carpe diem!

Kommentarer
Postat av: Mia (Bad_Kidney)

Hej Sofia!

Skönt att höra att Lucas mår bättre, tur det!

Ett litet tips till dig, för att hålla honom svalare i bilen kanske kan vara att köpa en sån där liten handfläkt som går på batterier och finns på typ rusta för ca en tia.. Vet inte om det hjälper så mycket kanske, men lite svalar blir man nog. Plus att barn säkert tycker att det är roligt att sitta och "pilla" på en sån =) Prova!

Sen vet jag att det ska finnas fläktar till bilen (man sticker in kontakten i cigarett utaget (el vad det heter) Pappa hade en sån i sin bil när vi var yngre och det var väldigt skönt.



Hoppas du hittar nån bra lösning!

kram//Mia!

2009-06-29 @ 13:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0