inte mycket..


Natten som var sov Lucas så oroligt, kom väl in i bra sömn framåt fem.. :/
var liite jobbigt att gå upp, men humöret blev bättre såfort jag fick se sol när jag gcik utanför dörren :D
Var som vanligt på Ung Utveckling idag, idag pratade vi mycket på djupet..
sen hängde jag med mia o sandra-lie på stan en sväng trevlans!

Tittade på filmen Allt flyter igår/inatt, den var väl okej. Men inge speciellt!
längtar till Baksmällan kommer ut :)) den verkar skitbra!

Imorgon blir det också tidigt morgon, ska på ung utveckling igen..
Sen på ondag o tors blir de också tidigt. Lucas skulle få vara hos dagmamman när jag
ska till kvinnokliniken ialla fall, skönt. Slipper jag ha med honom.. är nog inte såå kul för
honom att vara med!

Har inte så mycket mer att skriva just nu känner jag, har fullt i tankarna men av de delar
jag inte med mig nått idag iaf..

*Älskar min son sååå mycket, är såå stolt över honom. Mitt hjärta brister snart av kärlek*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0