I love YOU!


Dagen har vart upp och ner.. som de flesta andra dagar!
efter frukosten så gick jag Lucas jepser och linda till kyrklandet och badade en stund,
men var såå vamt i solen.. Var bara där en timme men det räckte..
När Lucas sov middag så somnade jag också, vilket resulterade i att jag inte alls är trött nu..
samma visa varje dag..
Sen åkte vi och storhandlade, SKÖNT  nu är det fullt i kyl och frys.. Göttans!
Kom hem packade ur matvarorna, sen for jag och skjutsade tim till blge, haha när jag åkte
hem var det en naken karl i rondellen som badade, aa är väl för det är P&L..
Ååå jag är inte ett dugg avis på dom som är där, bara musik, härlig stämning och underbart väder..
Nej inte ett dugg avis.. !
Men nästa år ska jag dit så är det bara! 
 
Kl blev 21 innan vi kom in och duschade och Lucas åt kvällsmacka, sen vart det bums i säng
för lilleman.. själv fastnade jag här, har nyss tittar klart på ett program på tvn..
äter lite candy och dricker festis :P haha.. ! Här äter jag gott varje dag, men va fan vi lever bara
en gång.. eller hur ? ;P
Imorgon så kommer en stor förändring ske.. jag hoppas att det blir bra..

Usch är alldeles snurrig i skallen, hatar att det blir så när jag har mens..
men bara att acceptera, förlorar mycket blod och har ett redan lågt blodtryck så..

Ja, samveteskval.. ska vi.. kommer vi.. HOPPAS! eller.. jag har redan börjar möblera i huvudet..
nästa vecka blir det många besked..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0