hjärtat mitt


Mitt i natten..
Är uppe alldeles för länge nu för tiden, inge bra inge bra..
Är dock så jävla trött så jag snart somnar framför datorn..
Orkar inte lägga mig!
Jävla problem hela tiden..
Bilen krånglar.. det SUGER!!
VIll ha en NY, bara att den kostar 30.000 och jag får liksom inte ta nå lån :((
Får köpa på avbet på Mats Bilar, men de har ingen bil som jag vill ha..

Aja, hade iaf avslutning innan sommaren på Ung utveckling, jag kom försent.. det gjorde alla..

Himlen är såå jävla fin utanför här just nu!
O jag bara svamlar..



Världens vackraste unge <3 Finns ingen finare än min älskade älskade son!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

men,har du ens testat att gå och lägga dej i tid? lr bara lixom intalat dej att det är så? testa vettja:)



o den bilden på Lucas är så fin. det var den du mms;ade till mej oxå:)



kram

2009-06-16 @ 10:16:01
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0