Fatso !


Jag vill jag vill jag vill!
Fan tänk om man hade haft pengar så man kunde fixa och göra ordning här hemma..
Pengar är väl ett ständigt återkommande problem?
Ialla fall i våran familj, sen så är ju jag inte känd för att vara så duktig att hålla i pengar.
Har nog bestämt átt säga upp tidningen ialla fall, har alltid tänkt att det är bara 146 kr
men faktum är ju att vi typ aldrig läser tidningen, jag läser bebisannoner och vad som
är på tv. Men man kan ju köpa tidningen lös, eller läsa någona annanstans om man
vill läsa en speciell dag.. Måste försöka dra ner på mobilräkningen också, den är alldels
för hög. Men den är då lägre nu med tre än den var med telenor och det är ju alltid ett
plus.. Va ligger din mobilräkning på i månaden ??!!
Idag har vi haft en slapp dag, jag har ätit sill och färskpotatis och självklart gräddfil och
gräslök (från eget land ;P ) å fy fan vad gott det var! Men åt nog lite väl mycket sill,
vart lite lätt illamående och as törstig.. svepte nästan 1 liter dricka.. haha!
Fattar inte att man inte äter sill oftare , för det är ju så gott.
Fast vette sjutton om gubbröra är snäppet godare ;P !
Min brors son sover över här i natt, så pojkarna har lekt jätte bra och länge idag :)
Skönt, för ibland är de ju som hund och katt.. Kommer de säkert vara imorgon, brukar
vara så dagen efter. Vi hade lite lördagsmys med godis, popcorn och en film,
Sen lekte barnen mest!
Imorgon blir det vattenmelonsfrukost :)) Jag längtar! Och lite god jordgubbs yoghurt!
Sen planerar vi fara in till Mats Bilar och kika på bil, titta kan man ju alltid..
Och KAN Ju hända att jag får en bra slant för min i inbyte..
Men frågan är om vi skulle ha råd..
Åter denna fråga, om pengar.
Men en fungerande bil måste vi ju ha, så ser jag på den saken!
OM jag skulle få jobb måste jag verkligen ha en bil!
Men jag vill ju ha en Toyota och mats bilar har typ aldrig toyota inne..

Det blir nog så :))

Jag har nog missuppfattat en sak, jag trodde man skulle gå UPP i vikt till sommaren ;P
 Haha eller inte.. Men tydligen så har ja det, inte i vikt vet jag inte..
Men tydligen hela 5 cm runt midjan.. Jag har nog njutit fööör mycket av god choklad haha
jag fick knappt igen jeansen idag.. haha.. Christer trodde att jag skämtade!
Men jag sväller alltid upp innan mens, så jag skylle på det ;P

Bjuder på några kort på min underbart vackra son!
Och på mig själv ;P










Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!

Jag gör av med 100 kr i månaden, ungefär. :) Och då ringer jag som en tok och skickar äckligt mycket sms. Comviq kompis är det bästa;) Hade innan Telia och gjorde av med runt 2000 kr i månaden! Kram E

2009-06-21 @ 14:55:18
URL: http://elinmariacalles.blogg.se/
Postat av: Cattis

haha coola o roliga kort på Lucas :)



o jag gör av mej 150 kr i månaden på 3 kontant

2009-06-21 @ 18:25:36
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0