en massa skit


Tröttheten börjar komma.. blir väl så när man är uppe till efter tre på nätterna, jag har bara mig
själv att skylla i know!
Vaknade med ett gott humör, men det försvann under dagen. Jag vart en riktig surfitta.
Det blir jag alltid dagarna innan mens.. !
Vi hade en mysig melonfrukost imorse, den var uppskattad av alla. Good!
Sen for vi in till Mats bilar och kikade runt, hittade en fin passat kombi, kosta bara sisådär
55 tusen.. Skulle inte sitta fel med en ny volvo heller, men de ligger ju närmare o över hundra
tusen.. man kan ju alltid drömma eller hur..
det var en annan familj där och tittade på bilar, de provsatt bara de riktigt dyra bilarna,
sen när vi skulle åka så fick jag lov att skratta lite och undra om de hade vunnit på lotto eller nått,
för de åkte i en jätte skruttig bil.. ! Eller så ville även de drömma sig bort lite..
Typ va nöjd med de du har, en dyr bil vill fler stjäla ;P !

Sen åkte vi och åt på Mc Donald´s FAN va jävla gott det var. Det var verkligen evigheter sedan
jag åt där, har inte haft råd. Har jag inte nu heller , tur att jag har en snäll bror ;) !
Sen när vi kom hem, vart de mindre kul.. en massa jävla skit !

Sen vart jag irriterad över att det var skitigt hemma, tyckte jag, så medans jag stekte pannkakor
så dammsög och torka jag golvet.. Ja jag är kvinna, jag kan göra flera saker samtidigt..
Å mina pannkakor blev asgoda idag :) Jag är inget större fan av pannkakor men idag var de såå goda
med lite sylt och vaniljglass till!

Sen har vi vart ute i skogen och lekt.. imorgon hoppas jag på fint väder, för jag tänkte att vi skulle ta 
och gå till lekparken.. det var ett tag sedan..
på tisdag har jag lovat att ta med pappas besök in till stan så hon får shoppa lite..
Ska tvinga med mig jessica också..

Som ni märker har jag inget intressant alls att säga..
jag ska väl fortsätta äta mina popcorn och gå upp ännu mer i vikt!
Imorgon jävlar håller ni alla tummar och tår ni kan för mig, ska ringa på mitt drömjobb!!
för tillfället iaf..!


Kommentarer
Postat av: Cattis

men du,...popcorn e det inte så mkt fett i;) e det nyttigaste snackset du kan käka:)



åh drömjobb, vad då för nåt?:) håller tummarna iaf:)



kram

2009-06-22 @ 10:59:15
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0