Dreams will not come true..


Nope mina drömmar och önskningar kommer ej bli sanna :/ FUCK jag som hade hoppats på detta..
Men det går väl flera tåg antar jag.. men detta erbjudande kommer jag väl aldrig hitta igen..
Vi får hoppas på att den andra säger ja.. !!

Längtar tills på fredag, för nu är vi PANKA!! Har knappt en krona..
Hade inte mycket smör kvar, så jag sket i en kvällsmacka, för att Lucas ska få smör på
mackorna imorgon bitti..
När jag lagt honom o kommer upp, va ser jag då?!
Jo gubbfan (christer) har tagit ALLT smör, för en vanlig person så skulle väl detta säkert
räckt till 8 mackor.. men han tar på så jävla mycket... FY FAN!
Kanske en skitsak, men jag förstår inte hur man gör så.. När man har ett barn...
Tänker mer på sig själv, ja jag är riktigt besviken.. Så frågan är va fan vi ska äta till frukost..
sten och vatten..
Har just ingen att låna en slant av heller..
Äh what a fuck, får väl ha flytande margarin på mackan.. MUMS!!!

Usch jag vart på så jävla dåligt humör , så kommer inte kunna sova än på några timmar.
Helst skulle jag vilja gå å nita fanskapet.. Ja just nu är jag en hormonstint kärring,
såhär någon dag innan mens...
Sen är det ju inte så kul överlag att just ALLT går emot mig.. börjar fundera på vad fan jag har
gjort för ont alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0