Dizzy...


Ja idag har jag lyckats med att svimma av i gynstolen, haha det ni..
Var inte så himla kul. Går inte in på nå detaljer!¨
Så efter det lilla missödet så har jag vart yr hela dagen och mått halv kasst.
Men nu börjar jag komma igång igen.
Ska väl erkänna att jag faktiskt druckit en coca-cola idag. Men just för att få i mig socker.
Fick order att äta sött idag ;P
Först tänkte de kalla på läkare när de efter en timme mätte mitt blodtryck o sköterskan
stod och ummade sig och sa oj då jaha ja det var inte bra..
Ja man blir ju lite nervös då, frågade vad som inte var bra med mitt bt..
O nej jag låg på 80/60 och det är liite väl lågt tyckte hon, men jag fick lugna henne med att
jag i vanliga fall ligger på 90/60 så det var ingen större fara.
Jag undrar hur det kommer sluta nästa gång jag ska på gyn? Kan de söva en först tro ??
Jag som alltid klarat av att göra gynundersökningar flera ggr per år, vette sjutton va som hände..

Var in på stan på em och åt på Wayne´s coffe, tog en macka o en dricka, dyrt är de vill jag lova.
Eller ja, för en sån som mig iaf..
Och sen gjorde jag ett impulsköp, en tvåsits soffa.. Har tänkt länge att jag vill ha en i vardagsrummet,
o nu stod den bara där på affären och väntade på mig :P
Den är fin, den får duga. Den är i trä med vita tjocka dynor.. för er som vill veta haha!!

Jag fick kämpa för att inte somna när jag la Lucas.. skulle ju titta mailen, men som vanligt
inte ett enda om jobb :/
Har nyss skickat iväg en till ansökan ialla fall.
Tycker jag är duktig :D
Jag gör ju vad jag kan för att få ett jobb.. Så håll tummarna nu.. !

Är väl dags att knyta sig snart, ska upp tidigt. Lucas ska till tandläkaren imorgon.
Sen ska vi till Lisa o äta lunch. Trevligt :)) !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0