Bröllop!!


Har nyss tittat på filmen Bröllopsduellen, den var riktigt bra!
Och i vanlig ordning så grät jag.. Gör jag till de flesta filmer..
Filmen gav ju en några tankar om sitt eget bröllop, vem/vilka skulle man kunna
ha som brudtärna/or.. En vän kan jag komma på som jag mer än gärna skulle se
som min brudtärna, en tjej som känner mig bättre än de flesta andra.
Det skulle betyda mycket om hon skulle vilja det.
Även om det blir om 5 år så är jag nästan helt hundra på att jag kommer vilja ha
samma person som brudtärna, även om vi inte umgås mycket så älskar jag henne
så jävla högt som min vän <3 och kommer så göra om även 5 år..
Jag vet precis hur jag vill ha mitt bröllop, inget jag funderat särskilt mycket på,
det kommer sig naturligt! Jag vet vart, jag vet vilka blommor, ungefär vilken klänning..
det svåra är hur man ska ha håret, uppsatt lr utsläppt.. Men jag skulle tro uppsatt med
levande rosor, NIICE :))!
Jag vet inte varför, men jag skulle inte vilja gifta mig när jag bor i lägenhet, skulle kännas
konstigt, haha. Ja jag är lite konstig.
Men jag vill först ha ett hus - sen giftermål.
Och eftersom jag inte har något jobb så lär det ju dröja typ 5 år innan jag får ta ett så stort
lån som husen kostar här i Sundborn, för det är här jag ska bo ;P !
Om inte i Hälsinggården, men då ska det vara ett hus som inte ligger nära vägen.
Jag har stora drömmar och stora visioner, skulle jag inte kunna få vinna några miljoner då?
Det vore ju perfekt, jag skulle knappast ha nå problem med att spendera pengarna precis.


Inatt som jag skit kasst, jävla tankar som kommer hela tiden.. försöker slå bort dom men det går ej.
Jag får ingen ro i själen.. Jag hoppas innerligt på ett positivt besked imorgon,
gällande två saker kan man ju nästan säga.
Ska jue på arbetsintervju imorgon fm också, det sägs vara ett skit jobb där man bara tjänar
50 kr i timmen, å ja då vill jag ju inte ens ha det. Men det kan ju vara mycket rykten också,
man ska inte tro på allt man hör! Vi får se vad de säger imorgon!
Sen om den andra saken jag antagligen får besked om imorgon skulle gå vägen ja då
jävlar kommer jag studsa av glädje, ja skulle nog inte kunna bli gladare för nått annat just nu!
Det skulle betyda sååå mycket, jag hoppas denna person verkligen fattar det..
Vi får se imorgon, men imorgon är en annan dag , eller nja.. Men en låång väntan.. !!
Trodde att jag skulle få ett besked idag, men det var mer som skulle tittas på innan..
HOPPAS HOPPAS HOPPAS att jag för en gångsskull ska ha lite tur.. !!

Antar att det är dags att krypa till kojs, o tankarna följer väl med mig dit också :/
ska ju upp tidigt... göra oss klara.. sen måste vi installera Lucas bilbarnstol i Lindas bil också,
och de vet man ju inte om de kommer till att krångla.. !!

Rensade ut min garderob idag, jag har ju som sagt lite svårt att göra mig av med kläder o grejer,
det kan vara bra att ha. det kaske kommer användas igen!
Men nu för en gångs skull ska jag försöka sälja iväg allt.. Alla kläder är fräscha, och massa kläder
som fortfarande har lappen kvar.. Onödigt att det bara ligger och skräpar i garderoben..
men frågan är vart man ska lägga ut kläderna.?!
Får väl välja ut några få, kan ju inte lägga ut annons på två sopsäckar ;P
Så vill du ha nya kläder skriv en kommentar, kom hit och titta och ge mig ett bud :D
Har allt från badkläder till tjocktröjor.. ALLT !!

Nu ska jag lägga patiens..



TILLSAMMANS - FÖR ALLTID - FÖR EVIGT !

Kommentarer
Postat av: Cattis

Gumman, drömmar är till för att förverkligas vet du väl;)



kram

2009-06-17 @ 10:55:30
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0