Ångest..


Ångest.. Är ju Power Meet ihelgen och jag vill så gärna dit, nu kanske jag ska
vara chaufför dit, skulle vara såå kul. Komma iväg, se lite nytt folk och bara
vara en stund! Men då är det alltid nått som får mig att backa, TÄNK OM det
skulle hända nått med Lucas just när jag är borta..
TÄNK OM han skulle sluta andas igen, och jag inte finns där för honom.
TÄNK OM Han dör, och det sista jag sett av honom var när han grät för att
jag skulle åka.. TÄNK OM !
När jag åker till falun är det inge jobbigt, jag är ju nära akuten då, OM nått
skulle hända med honom. Men åker jag till västerås är det ju minst 2 timmars
resa hem, jag får ont i magen bara jag tänker så.
Jag ska inte tänka så men jag kan inte låta bli.
Lucas är ju det bästa jag har, skulle inte kunna leva utan honom .
Jag vill kunna hitta på saker utan att ha ont i magen hela tiden,
utan att ringa till christer stup i kvarten och fråga om allt är bra,
jag är så jävla orolig så det gör ont i mig..
Jag vill kunna vara ensam, utan att ha med Lucas, jag älskar honom mest av allt
men ibland behöver man vara ensam.
De som känner mig vet hur mycket jag älskar att vara där det är mycket folk,
och sen så älskar jag cruisingar det är så härlig stämming..
Ångest ångest ångest...
HUR SKA JAG GÖRA ??
Jag kan inte låta bli att göra saker hela livet pga rädsla för att Lucas ska dö..
det är 2år sedan han slutade andas första gången.. 1 o halvt sen den andra gången,
det bör ju inte hända igen.. fast det sa dom efter dne första gången också..

Men det är ju bara tisdag än så länge, vi åker på lördag..
JAG VILL JAG VILL JAG VILL !!
Jag skulle trivas som fisken i vattnet..
hur det blir återstår att se..
Jag får rådfråga...

Imorgon em blir det bad på lugnet ialla fall, är såå jävla varmt på dagen så vi tar det
på em istället efter middagsvilan , har man just ingen tid att passa heller,
steker på lite pannkakor att ta med till middag.. :)) blir nog toppen det !
Första gången Lucas badar på lugnet, och första gången för mig där på ca 4 år..
Hoppas att det är liite sol ialla fall..

nu ska jag slå på en film så hjärnan får vila lite..



MITT HJÄRTA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0