Va är snyggast ??


Idag har vart en fullspäckad dag.
Efter frukost var jag och Lucas till affärn och handlade lite citroner, gick sen o plockade
lite mer rabarber, sen kokade vi rabarbersaft :)) Den vart jätte god må jag säga.
Och så himla lätt det är att göra egen saft !
Linda o Jepser kom hem från deras semester idag så de var här en stund innan vi sov
lite middag, ja jag slumrade nog också till... en stund sådär..
när vi vaknat till så for vi till stan, köpte mig en skitsnygg rosa klocka :D
O när vi sen kom hem va klockan redan 18, käkade lite sen middag, potatissallad o rostbiff är
inte fy skam det inte !
Sen var vi ut i skogen och plockade blåbär!
Jag kände mig riktigt huslig idag, tänkte baka en paj, men nöjde mig med en tallrik blåbär och mjölk :P
Imorgon kanske man ska plocka lite mer blåbär så vi kan göra en paj till helgen när christer fyller.. Hmm..
Har såå jävla ont i vänster sida på huvudet, kommer vakna upp med migrän imorgon :/
Ska trycka i mig en panodil i förebyggande syfte, för imorgon fm ska jag vara på tiskens vc och få delegation,
och det behöver jag ju verkligen.. Lucas ska få vara hos Jessica under tiden, det skulle ta 1 timme o 15 min,
suck! men har jag migrän är det bara att härda ut.. jag ska nog slänga mig i säng nu, ska bara lägga mig
tillgänglig på vikariepoolen.. fick förfrågning idag om att jobba nästa söndag och det gör jag ju mer än gärna ;D

Natti natti..

JAG HAR SÅN ÅNGEST!! SKA JAG VA LJUS ELLER MÖRK ? MÖRK ELLER LJUS ???
DE SENASTE DAGARNA HAR JAG FÅTT HÖRA ATT JAG SER MYCKET YNGRE UT I LJUST HÅR,
O EN GUBBE TRODDE JAG VAR 15 HAHA!! SÅ, SNÄLLA LÄSARE. VA TYCKER NI ????














Kommentarer
Postat av: Cattis

Jo det e slut mellan mej o johan...han har inge känslor...jag fattar ännu ingenting...ont i hjärtat, som fan...känns som en overklig dröm allting...väck mej lixom!



jag ÄLSKAR han som jag aldrig älskar någon innan..



jaja du kan läsa min blogg..



och jag tycker helt klart ljust med ljusa slingor passar dej bäst <3

2009-07-21 @ 10:59:40
URL: http://cahtrinea.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tycker att du passar bäst i mörkt hår, det gör sig bättre till dina ögon och din hy.

Kram

2009-07-21 @ 14:58:26
URL: http://vackranovember.blogg.se/
Postat av: Ellie



Tyckelu ska va blond ja! =)

2009-07-21 @ 18:46:17
URL: http://elliefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0