Fullt ös


Torsdag, veckan springer iväg nu tycker jag.
Jag skulle ju vara ledig idag, men de ringde och frågade om jag kunde komma på
kvällen idag också, och det tackar man ju inte nej till ;P
Så nu är jag bokad imorgon, lördag och söndag också :D !
Och håller verkligen mina stackars tummar att jag kommer få jobba 2-3 kvällar i veckan
och det ser ut så,  om ingen ordinare vill ha mer jobb, men eftersom det är semester tider
så kan det va lite svårt, jag hoppas ju såklart att ingen vill jobba mer , så jag får jobb ;) !
Har hittils bara jobbat 16-21 men imorgon ska jag jobba 14-21, kommer vara dyngtrött
imorgon skulle jag tro, blir en stor omställning, och vi går ju så mycket, de åker ju inte
bil där utan det är till att gå eller cykla, men det är ju bra så man får lite motion :D !
Var så kul att komma hem idag, Lucas vart så himla glad när jag kom :) det värmer mitt
hjärta, alla dagar jag har jobbat har jag fått berätta för honom omm dagen på jobbet, han
vill höra mer och mer, finns ju inte spec mycket att berätta.. men han tycker om det..
Har träffat så mycket underbara människor under de få dagar jag har jobbat, alla är verkligen
jätte trevliga :D !

Börjar känna av min oro och ångest lite också ;/ Tungt att andas, men det brukar gå över efter
dagar/veckor haha.. Men vette fan va det är alltså, jag får alltid tyngre att andas precis innan mens
skumt.. någon mer som har så ??

Imorse när jag o Lucas ätit lite god melon frukost så gick vi ut och plockade blommor åt
farmor och farfar <3 de vart så glada så. Jag åt lite tårta, Lucas skulle absolut inte ha..
Han vill inte äta tårta sen vi var på Olivers kalas o han spydde så efter tårtan..
Så han skulle äta bulle och skorpa..
Så undra vad man ska hitta på när han fyller tre då? Hmm kanske kan bli glass tårta,
ska göra min vanliga Hallon tårta också, den är ju såå god :))!
Ja, man kanske skulle ha börjat kika på lite presenter till lilleman, det som alltid är lika 
svårt varje år. Han har ju allt.. En studsmatta vore ju inte helt fel, men de kostar ju lite också, 
sen vet jag inte om det skulle va så uppskattat av andra här på gården om vi ställde en 
sån på gräsmattan ;P !  Ne får nog bli nå smålego, det gillar han, men det är sååå dyrt
jag fattar inte hur så smått lego kan kosta så mycket.. han har ju större lego men de leker han
knappt med, han leker bara med bilarna/motorcyklarna som är till det..
Ja det lär väl visa sig..










Kommentarer
Postat av: Cattis

marängswiss kan man annars göra i stället för tårta:)

2009-07-17 @ 11:39:22
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0