Blue was your eyes..


Jag måste va lite halvt störd som tänkte till att stor städa nu ;P
Men sen kom jag på att de kommer nå karlar hit imorgon och ska borra o skit, så bättre
att städa imorgon, men det kliar i mina fingrar mina kära vänner..
Ja, städmani kanske det kan kallas. ;) !
Men sen ska det städas här på torsdag eftersom vi åker på fredag, vill ju gärna att det
ska vara rent o snyggt när man kommer hem :D Det är jag nog inte ensam om!

Var och fick min delegation idag :D Sköönt! Så nu är jag behörig att ge medicin, det jobbiga är
ju att man måste ha ny delegation på varje nytt jobb!
Hoppas på att jag blir inringt nått, och hoppas jag får jobba nästa helg för en tjej som ska va ledig :))
Saknar alla gamlingar jue..
Lucas fick vara med moster Jessica undet tiden jag var på VC, de hade haft det så mysigt så.
Tittat på film, tagit en promenad och ätit. Tack syster för hjälpen <3

Tänk om man hade kunnat haft lite pengar så man hade kunnat springa in på Ikea på lördag, det
vore grejer det.. Men får ta det en annan gång. Hoppas vi får besök på lördag också,
min älskling fyller ju hela 28 år då <3
Det är helt sjukt att han bara var 23 år när vi träffades, tiden går alldeles för fort.
Man får verkligen ta vara och njuta av varje dag, för samma dag kommer aldrig igen,
på både gott och ont !

Dagen idag har annars vart en lugn dag, jag och Lucas har vart vid dagis och lekt i två timmar
på kvällskvisten, eller ja vid sextiden..
Sen var lilleman lite hungrig, eller kanske mest sugen och åt en himla massa jordgubbar. Skruttungen!
Honom kanske man skulle ta med till det där stället vid Hedemora o plocka jordgubbar,
åh vilken bra idé jag kom på nu :D Det skulle vara som att komma till himlen för honom jue !

Borde väl egentligen gå till sängs eftersom de kommer hit imorgon vid sju, halv åtta tiden..
Men orka sova ;P Har svept ett glas coca cola, fast jag inte borde.. Men inbillar mig att huvudvärken
blir lite bättre då, och ja det tror jag den blir också..  ;)) !

Angående mitt hår har jag fått olika kommentarer, och jag vet ju inte vad jag själv vill,
men antar att jag kommer bli mörk till hösten för att sen till våren vilja bli ljus igen.
Det som är , är ju att det ljusa håret är svårare att få se snyggt ut. Blir utväxt så fort jue.
Färgar man mörkt så syns den ju oftast inte.. Nja vi får se.. Just nu saknar jag mitt lååånga hår..
Men det kommer väl det också.. antar jag..
Nu ska jag kika på tradera en sväng..

Natti Natti

Enligt vissa är detta den snyggaste bilden på mig.. Nja jag vette fan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0