I love it.


Här sitter jag ensam i natten och äter blåbär ;P
Har nyligen kommit hem från Rättvik, var och tittade på en massa bilar och människor,
det måste ha vart rekord med folk i år, det var smockat överallt.
Vi stod i kö i två timmar innan vi kom till min parkering ;P
Och då åkte vi en mindre väg också, tänkte att det inte alls skulle vara så mycket bilar där,
men fel hade jag.
Pappa hade åkt samma väg men redan kl 13 och det hade tagit honom 45 minuter.
Men när vi väl kom fram var det som alltid trevligt, men när klockan vart lite över 23 så vart Lucas
så trött och ville åka hem, han hade sett klart på bilarna.
Och duktigt som han är höll han sig vaken i bilen hem, skönt det för hade han somnat i bilen så
hade han garanterat vaknat och vart vaken när jag skulle lyft in honom..
Nu sover både han och christer som två stockar..
Nu är sommaren över, efter cruisingen så vänder det, nu kommer hösten..
Men jag tycker att hösten är mysigt, och jag tror det kommer bli en fin höst  i år, vi får se.
Nackdelen är ju att dte är så mörkt, och som ni vet gillar jag inte mörker.
När vi går mot mörkare tider så funderar jag alltid på att överge lilla byn vi bor i för att flytta till
stan där det är liv och rörelse fast det är höst/vinter. För under hösten och vintern så är det så
dystert att bo här, det har jag alltid tyckt!
Men på sommaren istället är dte ju underbart. Men jag är en sån person som vill ha folk omkring
mig hela tiden det är då jag mår som bäst!
Får ju mer eller mindre panikångest när Christer åker och sover borta över en helg.
Men det är klart är man van att ha någon som finns här, och har vart här i fem år så är det konstigt
när han inte är här. Även om det alls inte är ofta som han är borta. .

Jag ska erkänna att jag inte alls är så mycket för raggar bilar, visst är en del fina..
Men jag tycker mer om stämningen på en cruising, och alla människor.
Alla bjuder verkligen på sig själva.. Finns inga gränser ;P
Jag har fått mig många goda skratt idag.
Priser tar nog en kille.. Svårt att skriva om det, svårt att förklara.
Men såhär utspelade det sig.
En kille och hans kompis står och tittar på två blondiner, kille1 tänker smygfoto dom.
Tjejerna ser det, kille2 vinkar då dit dom. När de kommit fram tar kille1 fram kameran och tar
kort på sig själv. Haha! Tjejerna vet väl inte riktigt vad de ska göra. Kille2 säger att han ska ta
kort då på dom. Kille1 säger att ja jag kan väl ta ett kort på er, det går ju att radera..
Jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig, svårt att tycka att det var roligt kanske, är ju en annan
sak om man är där!
Sen såg vi flera gamla gubbar som var stupfulla och bara vinglade runt, tragiskt tycker jag..
Det negativa med såna stora tillställningar är ju att det alltid händer nått tråkigt,
undrar hur många våldtäkter/våldtäktsförsök, slagsmål osv det vart i kväll/natt en hel del
skulle jag tippa på. Men så blir det, mycket folk olika åsikter och för mycket alkohol.

Skulle kunna skriva mer, om en massa saker som stör mig, men det får vi ta en annan dag.
Nu sätter jag punk för ikväll..
Natti Natti




Kommentarer
Postat av: Kattis

Man tager vad man haver ;) Har bara alvedon på jobbet tyvärr, annars hade jag nog tagit en av varje ;P

2009-07-29 @ 22:07:57
URL: http://kattislindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0