Äntligen Jobb !


Har knappt vart på datorn under hela helgen, eller ja rättare sagt jag har inte vart nå på datorn sen
i torsdags haha!
Så kör lite uppdate..

Fredag ;  Klockan 10,30 skulle jag infinna mig på arbetsintervju i herrhagen. Resultatet blev bättre
än förväntat, tanten gillade verkligen mig, så ja jag börjar introduktion imorgon :D
ÄNTLIGEN har jag fått jobb. Visst det är bara timvik, men saken är den att de inte har några vikiarier
på detta ställe :)) Och när de introducerat mig så kommer de inte ta in några fler :D
WIIIE! MEN om de skulle vara så att jag får jobba för lite, så kommer jag få bli introducerad på ett till
ställe :)) ! A kanske ska berätta att det är inom hemtjänsten också !
Pappa var med och var barnvakt medan jag var ¨på intervjun, sen åkte vi och fikade o firade :D !
På kvällen så drog Christer till stan på fest, jag och Lucas tog en långpromenad hem till farmor o
farfar i spöregnet (det var Lucas som prompt skulle GÅ dit) när vi kommer fram till deras trapp så
slutar det regna haha.. ! Vi var där från 17.30-20.00 jätte jätte trevligt var det, pappa o mina två farbröder
med en del av familjen var där. Sen när vi skulle gå hem så lyste solen så fint så :)
Sen hade vi bara mys i soffan tills lilleman skulle sova, då somnade jag också ;P !

Lördag ; Startade vi dagen med en promenad bort till Kyrkan, tände ett ljus för morfar <3
sen gick vi ner till Carl Larsson gården och gungade..
Kl 5 kom Sune o Bettan och hämtade upp mig, skulle på grillfest hemma hos Sune.
Regnet stod som spän i backen, men vi grillade ialla fall, men åt maten inne.
Det var en mycket trevlig kväll, om man räknar bort lite slagsmål och hårda ord mellan vissa
personer, men överlag var det skit kul :D !
Dock vart det nyktert för mig :P !
De senaste timmarna på kvällen/natten satt jag ute och pratade och disskuterade en massa med
två personer, sen åkte den ena hem och då upptäckte vi att det var ju fan bara vi kvar haha..
en som sa att de brukade festa fram till klockan sju.. haha jaaa inte denna gång ialla fall..
Har nog aldrig fått så mycket fina komplimanger som jag fick denna kväll.
Det är väl bara att ta åt sig..
"Den snyggaste jag någonsin sett" Hörde jag väl typ 100 ggr..
"Söt som socker, från topp till tå"
"Den som har dig ska va jävligt rädd om dig"
Osv osv. Kul att höra, är ju inte direkt något man är van att få höra.
Men det behövs att få höra ! TACK !
Å Falun och Borlänge är sååå litet, ALLA KÄNNER VERKLIGEN ALLA !

Söndag; Jaa idag sov vi alldeles för länge.. Efter en sen frukost var vi ute i regnet och lekte.
Sen fick jag nå ryck och rensade ur kläkammaren igen..
Fan alltså vad jag har kläder. Vet inte riktigt vart jag ska kunna sälja dom.. :/
Har väl en 5 sopsäckar som ska bort .. Ja inte lite heller..
Till middag gjorde jag Thai wok och det var lika jävla gott som vanligt..
var sen ute till åtta, badade Lucas o såg lite på tv..
Stackars christer ska upp kl 02 så jag är väl upp tills dess så väcker jag han ;P !
Håller tummarna att sune kommer hit imorgon , så är ett problem löst.
Tur att en arbetskompis ska hämta christer inatt.. schysst !

Ne ska väl äta upp mina chips och sysselsätta mig med nått i en timme innan jag ska väcka min älskling..
sen måste de bli sängen, ska jue börja jobba imorgon :D !

Hoppas ni alla haft en trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till jobbet!

Kram

2009-07-13 @ 12:56:20
URL: http://vackranovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0