<3 Love <3


Fredagsnatt och det är kålsvart på himlen, men enligt vädret så ska det hålla sig fint
idag och imorgon, och idag har det jue inte vart nå fel på vädret precis.
Men en helspäckad dag har det vart må jag säga.
Efter frukosten så åkte jag och lilleman för att hämta hem christer från stan, vi tog en
vända förbi stan då jag skulle till vikarieförmedlingen och fixa en massa papper osv.
Vi kom hem kl 13, hann bara slänga i mig några fiskbullar för att sen åka igen, skulle börja
jobb 14.. Lyxade till det på jobbet och åt en kebabpizza, det var sååå gott :D !
Jobbade till 21, jag har så ont i mina fötter må ni tro, om det blir aktuellt att jobba mer i framtiden
så måste jag införskaffa mig ett par bättre skor att promenera i helt klart!
Idag när vi åkte till stan så spydde Lucas när vi kom fram, IGEN!! Måste vara att det blir så varmt
i bilen, för vi har ju åkt när det vart mulet och då har han inte mått illa.
Så nu vill man ju helst undvika att åka med honom i värmen, enda jag vet är att på tisdag lär vi in
till stan, men får se till att han ätit minst en timme innan och bara nått lätt så får han äta hos
Jessica sen som ska vara barnvakt medans jag är på vårdcentralen..
Hoppas att det blir någolunda mulet på fredag när vi ska åka enda till Gävle , vore ju tragiskt
om det är stekhett :/ Då vette sjutton hur vi ska göra alltså.. Får se till att väcka honom tiiidigt så han
verkligen är jätte trött på fm när vi ska åka så somnar han nog, och då brukar man ju inte bli illamående.
Ja allt löser sig väl, men undra om det finns såna där små fläktar på typ rusta nu för tiden också,
ska nog försöka hinna dit och kika, vore ju nått ialla fall.

Haha, jag är ju lite halvt störd eller nått.. När jag kommer hem från jobbet så går jag inte och sätter
mig och tar det lungt eller, nej jag slår på stort och skrubbar bord och stolar, dammsuger och torkar
golv, ut och plockar blommor till bordet, byter duk osv osv.. Haha..
Men det är ju SÅ Skönt när det är rent och snyggt :)) Ibland kanske jag är lite för pedant,
nee inte så pedant att Lucas inte får stöka till eller spilla mat på golvet absolut inte barn är ju barn.
Men jag vill gärna ha det städat innan vi går och lägger oss, för bland det värsta jag vet är att vakna
upp till ett stökigt hem. Enda gångerna det är stökigt på morgonen här är när jag är sjuk ;P

Christer och Lucas hade ätit lite popcorn idag, antar att det var mest christer som åt ;)
Lucas är ju inte så jätte förtjust i chips o popcorn och sånt, han vill hellre ha frukt min lille fruktoman
så har han vart sen han började äta, frukt frukt frukt och grönsaker.
Men det ska jag vara glad över :D
Aa det lät lite fel, det lät som han ätit godis sen han var bebis ;P
Nee då, han fick smaka socker (tårta) första gången när han fyllde ett år, åhh så många tjatat
innan att det var såå synd om Lucas som inte fick äta sött och bara dricka vatten..
Nej det tyckte jag inte alls att det var synd om honom, varför ge en massa socker ?? !
Just ja, Cattis marrängsvich eller hur fan det stavas ;P Är lika illa som tårta, är grädden han blir dålig av.
Aja, tillbaka där jag var, Lucas hade fått en bit melon att äta på :D Så han var så nöjd så.

Idag på jobbet var jag hemma hos den snyggaste gubben jag ¨sett. Jo det är sant.
Han var alltså 96 år och han såg MAX ut som 70.
Inte en ENDA rynka i hela ansiktet, lång närmare 2 meter och tränad kropp.
Fatta om en annans karl kan se ut så vid den åldern :D
Och hans fru då, hon var 92 och såg också ut som 70. Jag fick ju lov att fråga hur de kunde vara
så himla snygga vid den åldern. Mycket lycka och kärlek :D !

hade en konstig men härlig dröm inatt..
Antar att det blir sängen snart också om jag ska orka jobba imorgon, det är liite nervöst
för imorgon är första dagen som jag kommer jobba själv.
Men det ska nog gå bra , får vi hoppas ialla fall :D !!

Kärlek Kärlek Kärlek det kan man inte få nog av..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0