Du saknas mig!


Det hugger till i mitt hjärta, ett hugg utav saknad och smärta.
Jag gråter och tårarna bränner på kinden, jag viskar tyst ditt namn,
men det försvinner med vinden.
Jag tittar upp i himlen och funderar för mig själv, om du vet att jag tänker på dig,
att jag varje dag fäller en tår, att mitt hjärta har ett öppet sår.
Hur mycket jag än saknar.
Hur mycket jag än önskar och ber, så vet jag att jag aldrig mer dig ser..

(Copyright Sofia)


_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________

Har haft en bra dag idag, vi sov lite för länge imorse men det är väl inte konstigt eftersom Lucas somnade
runt 01.. Men allt detta har vi hunnit med idag..

*Tvättat två maskiner och hängt dom
*Plockat hallon
*Bakat paj och ätit den ;P
 *Gjort köttgryta.
* Vart i lekparken.
*Plockat en stor bukett blommor
*Tagit en lång promenad
*Dammsugit.

Aa och lite mer..

Datorn är cp nu så jag orkar inte skriva mer, för den hoppar helt plötsligt till en annan rad när man
skriver och det är något drygt, därför det är lite stavfel ibland..
Har fått mer jobb ialla fall, kommer jobba tors fre lör och söndag :D
Bara tre timmar per dag men alltid något, antagligen blir det jobb hela nästa helg om det går igenom..

Kommentarer
Postat av: Ellie



Den där dikten fick fröken Norberg till måste jag säga!

2009-07-30 @ 02:06:13
URL: http://elliefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0