Mitt älskade barn <3


    <3 LUCAS NORBERG<3

Jag önskar dig inte guld, mitt barn
ej heller pengar och makt.

Jag önskar dig modet att vara dig själv
och stå för det du har sagt.

Jag önskar dig inte en stenfri väg,
men kraften att vägen gå.

Jag önskar dig kärlek i rikligt mått
och vänner att lita på.

__________________________________________________________

Krama mig ofta så blir jag glad och trygg,
låt mig känna mig älskad även om jag varit stygg.
Stå fast, du som vuxen är, trots mina prövningar och test,
för även om jag klagar är du ändå bäst.
Visa mig i handling vad respekt är för någonting,
lär mig se det vackra i världen runt omkring.
Tala om att jag duger just precis som jag är
och låt mig höra ofta att jag är dig väldigt kär.
Låt ditt hem vara ett ställe där tolerans och kärlek bor.
Kom ihåg att man kan leka även fast man blivit stor!

_______________________________________________________________

Känner mig så harmonisk på nått vis, går inte riktigt att förklara..
Jobbade ju idag också, och jag möter så mycket härliga tanter och gubbar så jag blir nästan
lite ledsen i ögat.. Att dess härliga människor ska dö snart.. Men alla ska vi jue det.
Idag var det väldigt lungt på jobbet så jag stannde extra länge hemma hos några tanter och satt  och
pratade och jag kände mig såå avslappnad efter dessa pratstunder, ni anar inte.
Dessa människor ger mig så mycket positiv energi så jag har vart på bra humör hela veckan
fast jag vart riktigt trött. En tant hade drömt om mig inatt, hehe. Hon tycker att jag har magiska händer,
hon har jätte värk i ryggen och brukar få salva på kvällen, men det brukar göra ont endå.
Men nu de dagar som jag har smörjt henne har hon inte kännt av ryggen alls :)
Sånt gör mig glad !
Jag hoppas någon personal blir sjuk så jag får jobba ;P !
Jag har sån kärlek till min älskade son så jag vet inte vart jag ska göra av den, vet inte hur
många ggr per dag jag pussar på honom och berättar hur mycket jag älskar honom.
Han är det bästa som någonsin hänt mig <3 <3 <3 !
Jag borde sova för längesedan men jag kan inte, nu sitter jag här och hör hur regnet smattrar mot
rutan och jag känner en viss glädje över att det är höst :O
Det negativa är att det är mörkt så tidigt, jag som är super mörkrädd, jag går inte ens till postlådan själv
och den är bara 10 meter bort. Jag är extremt mörkrädd, kan inte va inne själv när det är mörkt ute heller.
Ja den rädslan kommer jag nog aldrig någonsin komma över, men jag försöker komma på när jag
började bli mörkrädd, för när jag var liten så lekte vi jämt spökjakt ute när det var kolsvart och då var
jag aldrig rädd.. men jag vet att när jag var 13 år så fick mamma jämt hämta mig vid affärn för jag vågade
inte gå hem själv.. så någonstan därimellan måste det hänt nått.. men vad, det kan jag inte komma på.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Av Lucas sängkläder att döma så har du ju börjat vänja honom i tid, det är ju bra!! ;)

2009-07-20 @ 20:29:37
URL: http://elliefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0