tröttis


Första dagen på jobbet idag då, jobbar ju bara lite drygt fyra timmar men är helt slut endå ;P
Fick äta min middag vid halv tio.. somnade till sen, så nu är jag vaken igen ..
Ska väl ta och lägga mig snart, christer ska upp kl 2 idag också..
Mycket att ta in första dagen, mycket att komma ihåg är väl därför man blir så trött.
Imorgon ska jag gå brevid en tjej, och kommer då gå till andra tanter/gubbar = ännu mer att lära.
Men det är ju meningen att jag på fredag ska kunna klara av att gå helt själv o jobba.
Det absolut svåraste är att hitta dit man ska :0 Och som jag sprungit fram och tillbaka, de har ju
slutat åkt bil mellan husen så idag gick vi, de har även cyklar men jag som inte cyklat sen jag var
14 eller nått är ju lite nervös för det :P ! Men allt löser sig..
Ska försöka ringa lite samtal imorgon fm..
Nu ska jag skicka några jobbansökningar..

<3 Lucas Norberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0