sweet


halvt döende känner jag mig.. Är fortfarande slut efter lördagen haha!
Snacka om att inte vara van att vara ute i svängarna.
Sitter för tillfället och lyssnar på Nirvana och äter chips..
Ni som inte sett dokumentären vem dödade Kurt Cobain, se den !
För övrigt så var han ju riktigt läcker ;P !
Dagen idag har vart rätt lugn, vi sov alldeles för länge.. Christer hade tydligen
tagit bort alarmet jag ställt.. Men det var ju skönt ;P
Lucas var vaken större delen av natten för han hade så ont i sina små ben..
Jävla växtvärk!
Imorgon skulle vi vart till Borlänge, men vi skippar det, åker dit senare i veckan
tror jag!
Helgens bravader är redan bestämda ;P Blir Borlänge för min del på Lördag och jag
ser fram emot det. Hoppas att det  ska bli riktigt kul !
Funderar nu på om jag ska ta och dricka lite då.. Mmm.. Har ju sovplats, men har ju
aldrig sovit borta från Lucas, men å andra sidan vill jag inte komma hem packad..
Hm, vi får se är ju ett tag kvar. Vädret ser lovande ut på lördag iaf :D !
Imorgon lär jag väl ta och ringa en massa samtal, hatar sånna dagar..
Men måste ordna lite inför hösten. jag börjar ju ung utveckling igen 24 augusti, men Lucas
ska börja skolas in på dagis veckan efter så vette fan hur vi ska lösa det..
Känner att jag inte har så mycket att säga..
Ne nu ska jag lyssna på ett av världens bästa band, Nickelback o se världens bästa video ROCKSTAR!

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0