Sweet <3


Vaknade imorse av att det lät här hemma ;P
Elektrikerna hade gått in, men vi vaknade inte förren strax efter klockan nio.
Så vi åt frukost till ljudet av borrmaskin, dammsugare och gräsklippare..
Riktigt rogivande ;) !
Lucas tyckte det var så intressant så och titta på hur de gjorde, och en karl visade
Lucas en massa saker och pratade med honom hela tiden!
För att de sen skulle få jobba i lugn och ro så tillbringade vi större delen av dagen ute,
sen vart vi hemma hos Linda och åt lunch..  Sen var de klar här hemma vid halv två.
Och pedant som jag är, fick jag lov att dammsuga och torka golven ;P !
Men har sovrummet kvar, det får jag göra imorgon..
Sen var jag så slut så jag somnade till när Lucas sov middag, det var sååå sköönt.
Fattar inte att jag sover så mycket skönare på dagen.. wierd.

På kvällskvisten så åkte vi in till stan och kikade på crusingen, Lucas satt som ett ljus
i vagnen, han skulle absolut stå still på samma ställe i typ två timmar innan vi fick gå en
vända, han är ju så frälst i bilar lillpojken <3
Men sen när klockan vart strax över nio ville han åka hem, för han var så trött..
Och det jag såg på hemvägen försöker jag få bort ur min stackars hjärna :(
Vid slussen ungefär låg det en karl vid vägkanten med ett stort sår och mycket blod
som rann ur huvudet :`( Usch jag kanske är känslig men jag mår så jävla dåligt när jag ser
nått sånt.. Det hade stannat en karl som var vid honom, och några sekunder efter mötte
vi ambulansen med blåljusen på , så det var nog rätt allvarligt.. usch, jag håller tummarna för
att killen klarar sig !!
Pratade med pappa om det här om dagen, att jag är så känslig. Ni som känner mig vet att jag
får rysningar när jag ser en motorcykel komma körandes om de åker lite över normal hastighet.
Jag är så rädd för deras skull, att de ska vurpa. Jag är livrädd över att behöva bevittna en sån
olycka, jag skulle inte kunna sova på flera år då kan jag lova.
Så jag vart lite glad över att någon annan hade stannat hos denna kille som låg där, jag vet
inte om jag hade velat sett allt på ännu närmare håll..

Nu står det inte på förren vi åker, imorgon är det redan torsdag.
Då blir det att bädda rent i sängen, packa alla saker.
Städa.. Igen haha !
Packa in vagnen osv i bilen.
Måste åka till stan och köpa en engångsgrill också, vi tänkte grilla på
fredagskvällen, så lika bra att köpa med . Men kött och frukost får vi lov att köpa
när vi kommit fram, bör ju finnas någon affär i närheten.
Ja det är en del att göra ialla fall.. !
Men det gillar jag ;P !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0