Power Meet


Var ju chaufför till Västerås igår, var riktigt trevligt må jag säga :)
Mycket folk , mycket bilar, härlig stämming :)) Kan inte bli bättre!
Tog ju sin lilla tid att köra igenom cruisingen, men de var bara skoj.
Fast på hemvägen fick vi soppatork och batteriet dog haha, men det kom
en snäll kille och hjälpte oss!
Klockan sprang iväg, jag kom hem kl 05.. Somnade väl runt halv sex, fick inte
sova så länge, känner mig alldeles bakis idag.. Är trött!
Hände även en sak igår som jag inte tänker gå in på här, men det skär i hjärtat..
Men jag var trött efter att ha kört 10 timmar, så jag tänkte väl inte riktigt riktigt..
Jag har bett om ursäkt, det är allt jag kan göra. Man kan inte spola tillbaka tiden..
Men jag har gråtit hela fm..

Dagen har vart jätte lugn med andra ord, vi har byggt tågbana, städat lite, vart till
lekparken osv.. !
Såg filmen på 5an kl 21 och då fick jag ju gråta ännu mer, är så hemskt att detta är
en sann berättelse. Vet att jag sett någon dokumentär om detta förut.
Ja man slutar aldrig förvånas!

Sitter och lyssnar på deppmusik.. som vanligt.. typ..

På tisdag ska vi till Borlänge :D ! Längtar faktiskt.... ska bli skoj o träffa dig!

Ne nu fastnade jag framför ett program på 4an där en jury letar efter en uppfinnare,
får ägna min tid till det istället..

___________________________________________________________________________


Det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå
Men det kan va' svårt att tro när man inte ser den
Och det sägs att efter regnet kommer solen fram igen
Men det hjälper sällan de som har blitt våta

För när vännerna försvinner, eller kärleken tar slut
Ser man allt med lite andra ögon
Man övar sig, och långsamt blir man bättre på att se
Skillnad mellan sanningar och lögner

Allting kan gå itu, men ett hjärta kan gå i tusen bitar;
Säger du att du är min vän så är du kanske det

Det sägs att det finns alltid nånting bra i det som sker
Och tron är ofta den som ger oss styrka
Ja, man säger mycket, men man vet så lite om sig själv
När ångesten och ensamheten kommer

För när vännerna försvinner, eller kärleken tar slut
Ser man allt med lite andra ögon
Man övar sig, och långsamt blir man bättre på att se
Skillnad mellan sanningar och lögner

Allting kan gå itu, men mitt hjärta kan gå i tusen bitar;
Säger du att du är min vän så är du kanske det

___________________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0