Ooops...


andra dagen på introduktionen har gått jätte bra, gick på samma tur som igår.
Ska be att få gå den andra imorgon och på fredag så man får träffa alla.
Måste även komma ihåg att ringa chefen imorgon om en massa frågor, ska nog ta och
skriva upp alla på en lapp nu medans jag minns dom.. haha tror jag börjar bli lite senil ;P ! ¨
Imorgon ska jag börja kl 16, måste köpa någon frukt som jag kan trycka i mig innan, hinner
ju inte äte middag så det får jag göra vid 21.30.. jätte bra för figuren ;P
Och idag har jag cyklat för första gången på typ 7 år eller nått, det gick över förväntan.
Ska jag jobba där så kommer det bli cykel för min del, mycket lättare än att gå runt..
Klockan är redan halv två, jag borde egentligen sova, men jag har så jävla ont i bäcknet :/
Känns precis som foglossning.. nej jag är inte gravid, kan få så ibland innan mensen varför
vette fan, men så är det..
Christer ska ju upp om en halv timme, är lik bra att hålla sig vaken o väcka honom..
Mamma har ju som sagt sålt huset och de ska vara ute ur det den sista, så nu flyttar de för fullt,
och hon har kört hit en massa skit.. hela soffan är full med säckar med kläder .. Och inga kläder
jag tänker spara på heller, så snart är det fullt i min stackars källare ..
På onsdag ska de komma hit och borra hela jävla dan :( Hatar när de ska göras sånt, Lucas kan
ju inte sova middag då .. Haha OJ kom på att det är onsdag imorgon.. HAHA!!
Öhh kanske ska sova då, de skulle komma klockan SJU !!! Ooops, måste ut och sätta upp lappen
på dörren också.. suck.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0