Nippon pippon.


har skrivit det förr, men tiden springer verkligen iväg.
Imorgon åker vi till Furuvik :D Ska bli så roligt, är bara att hålla tummarna för att regnet
håller sig borta. Det har väl regnat nog nu?!
Tittade på vädret över Furuvik imorgon och det var en sol och 22plus grader så man kan
ju alltid hoppas. Här skulle det vara mulet, och det får gärna vara det när vi åker, eftersom
lilleman blir ännu mer åksjuk när det är varmt , och fläkten i min bil lever sitt eget liv.
När det är varmt och man vill att den ska funka, så funkar den ej.
Idag när det spöregnade så hoppade den igång.. Ja säger då det..
Har packat det mesta för morgondagen nu, imorgon innan vi åker lär jag till att dammsuga ;P

Borde väl gå och sova snart, eftersom vi tänkte åka tidigt på fm..

Idag när vi åkte från stan så kom det en hundjävel över vägen, på 90 väg dessutom,
det regnade, jag fick trycka foten på bromsen, men eftersom jag inte har nå möster i däcken
så fäster de inte på vägen när det är blött :/ Men hund jäveln hann över.
Därför hoppas jag att det inte regnar imorgon när vi ska åka, för då får vi åka  i snigelfart..

Happ happ , varför är jag inge trött ???



Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0