lady in black..


Huvudvärk as hell..
Har vart en alldeles för jobbig dag..
Fm var rätt slapp, hängde upp tvätten ute och tji fick jag för det,
5 minuter efter så spöregnade det :/ Den är fortf blöt, så hoppas att det inte
blir nå regn i natt så det torkat till imorgon..
Var till Borlänge på em, usch! Såå jävla varmt i bilen, Lucas spydde när vi kom
fram för han var så varm :`( Denna värme är så jobbig för honom, skönt att det
ska bli sämre väder framöver nu.. !
Vi skulle ju badat på lugnet idag, men de åskade så, så vi sket i det..
brände en massa pengar som jag egentligen inte har i borlänge på en massa skit..
Vi kom hem kl 19..
christer var borta som alltid, han har vart någonstans varje kväll i två veckor, fråga mig
inte vad han håller på med, för jag vet inte..
och idag har vi väl utbytt två meningar eller nått :/ Ja , visst har vi det bra ?? :P
Men så kan det vara ibland..

när han kom hem gick jag en långpromenad med Uriah Heep i lurarna och bara rensade
alla tankar och tänkte ännu mer..
ja..
det blir nog power meet, jag vill!

Ne nu ska jag göra klart här sen är det sängen, ska nog trycka i mig en alvedon,
sådär för säkerhetsskull, ska på avslutning hos dagmamman imorgon bitti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0