Jippie :D


Jäjj!
Idag kan jag stryka ett projekt som jag har haft i tankarna.
Har gjort om hallen idag, vart jätte nöjd. Men eftersom jag har tummen mitt i handen så
fick min kära vän hjälpa mig :D Nu är det bara lite småfix kvar där, åh så skönt det känns.
Ska också köpa en ny skohylla, om jag hittar en sån som jag vill ha någon gång.
Nu vet jag inte vilket projekt som jag ska ge mig på , Lucas rum eller vardagsrummet.
Hmm.. Vi får se.. Men måste ha pengar också, så det får la bli nästa månad eller nått.
har gjort två fotokollage idag och satt upp i vardagsrummet, men ser att jag måste göra om
den ena, för en del kort har visst åkt runt lite :O Men men, en sak i taget ;P !
Sen eftersom jag lider av lättare tvångstankar så har jag dammsugit idag också innan jag
la lilleman.
Jag och Lucas var in till stan på fm, jag var trött som en gnu, men får skylla mig själv eftersom
jag var vaken till 03.30, klämde i mig arracksbollar ;P
Så nu har jag borstat tänderna så jag inte gör om samma sak inatt :P
Passade på att handla några fler presenter åt lilleman, nu är det inte så många fler som ska köpas,
skönt att ha det avklarat !
Köpte även en sen present åt Christer , han fick en snygg O´neill (stavas det så?)  tshirt.
Imorgon är det Cruising i rättvik, har lovat Lucas att vi ska dit ;) Så blir väl att åka dit när Christer
kommer hem från jobbet, lär väl få sitta i världens kö då som vanligt, men sånt är livet!

Fastnade framför Viva La Bam, ska väl fortsätta se det så jag sätter punkt här.
Fast jag känner att jag skulle vilja skriva hur mycket som helst, men vet inte om jag
vill dela med mig av det..

Ha en härlig natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0