is it so ??


Ja jag skrev ju igår att det skulle komma lite karlar hit och dra lite kablar..
Mmm börjar nog bli lite snurrigt i huvudet tror jag ;P
För det är nästa onsdag haha.. Jag fatta inte varför de aldrig kom imorse,
så träffa jag granntanten ute imorse och hon sa att det var nästa onsdag fick lov
att titta på papperet och ja visst hade hon rätt..
Har nu gjort tre intro dagar och det känns bra, ska vara ledig imorgon, kan vara
bra så jag kan försöka komma ihåg allting. Sen så ska jag gå på fredag också,
men då går jag ett längre pass börjar 14 o slutar 21 annars jobbar jag bara mellan
16-21. Håller tummarna för att det kanske blir så som tjejen jag gick med idag sa :D
vore guld !
Har hittat min favorit tant :D Men får nog vara beredd på det värsta eftersom hon är 91 år,
men vilken gulltant..

Idag fyllde min kära farfar år också, och farmor fyllde i måndags, vi ska gå ut och plocka
lite blommor imorgon fm tänkte jag, och köpa med lite fika så åker vi nog dit innan lunch.

Lyssnar lite på Carl Klang det var jätte längesedan, lyssnade jämt på honom när jag gick i svärdsjöskolan..
http://www.youtube.com/watch?v=UpRHSHHBpf8
denna låt gör om och om..

Ha en trevlig natt

Nu lägger jag mig snart, klockan är ju faktisk två..

Kommentarer
Postat av: Ellie



Är väl klart du är! Skulle inte slösa en minut på en oduglig karl :)

2009-07-16 @ 01:21:09
URL: http://elliefant.blogg.se/
Postat av: Cattis

Du kan skriva ditt namn i min blogg...om du måste lämna såna där kommentarer...alla tycker olika du vet...kan man inte bara få göra det? jag har mens och är x-rta känslig nu...okey??



du har rätt att tycka det du skrev..men du kan juh ändå förstå mej oxå...klockan var 07.00..



skriv gärna ditt namn hädan efter...

2009-07-16 @ 17:25:39
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0