I hate that i love you..


Tisdag, inget nytt på någon front..
Sov alldeles för länge idag också, vad har hänt med mig, är såå trött..
Äh jag får skylla på vädret tror jag bestämt..
Skulle ju bli finare till helgen, då kanske man blir lite piggare :D !
Har inte gjort mer än vanligt idag,
vart till lekparken, vart på promenad, vart hem till mamma, dammsugit,
lagat mat, läst böcker, vart till biblioteket, vart bort med en massa skit
till återvinningsstationen, ätit kvällsmacka hos bästa grannen..
Ja o en massa mer.
Lucas skulle absolut inte sova middag idag, så han somnade på fem röda nu
på kvällen, men som vanligt när han somnar tidigt så vaknar han flera ggr och
sover oroligt.. ! Hoppas han sover en stund till, tänkte se en film..
Imorgon ska jag nog till borlänge och lämna in telefon..
blir till att åka direkt efter frukosten så man kommer hem någon gång, men alltid
när jag bara ska dit en snabbis så tar det endå flera timmar, jag förstår inte..
men blir det sol imorgon så blir vi hemma, då kan vi gott åka dit en annan dag ;P
Är ju inge kul att köra med Lucas i bilen när det är varmt eftersom han spyr då :(
så håll tummarna att det blir grått imorgon :P haha!
skulle va skönt att ha det gjort, att lämna telen alltså.. !

Skulle också vara skönt om man kunde vinna några miljoner, köpa hus , en ny bil,
nya möbler osv osv. .ja men man får väl fortsätta drömme..
plötsligt händer det påstår ju en del..
Ja jag vann ju faktiskt på triss idag, hade sån stark känsla att jag skulle köpa en så jag
gjorde det för den näst sista slanten, o ja jag vann ju tillbaka pengarna ialla fall.. haha!

Hm, undrans sa flundrans om jag verkligen ska se en film hmm.. kommer ju bli så sent då,
som vanligt.. är nog bättre om jag kikar på lite nya kläder på H&M.. hehe..



Åhh just nu saknar jag mitt långa hår.. .. men gjort är gjort..


Finast <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0