I dont want to..


Har jobbat idag, bara 17-20 men många bäckar små vett ni ;P
Jobbar även imorgon men då får jag jobba lite längre 16-21 men jag gillar inte mitt
schema för imorgon, men bara bita ihop och gå till dessa endå.. What to do liksom..
Längtar till nästa vecka för då ÄNTLIGEN så ringer de från Frösunda och meddelar om
jag får nå jobb hos dom i höst :D Håll tummarna!
Men jag trivs väldigt bra på mitt jobb, men vore ju bra att få ett jobb där man vet hur
man kommer att jobba.. Men vi får se hur det blir, inte säkert de blir nått heller..
Man får vara glad för det lilla!

Har hämtat hem utemöbler idag :D Allt utom soffan så den får vi fixa imorgon, måste även hämta
hem min cykel från mamma imorgon, för imorgon lämnar de över nycklarna..
Kommer kännas konstigt att inte kunna hälsa på någon där mer..
Jag och Lucas var där och åt lunch, det var nog sista gången vi var in i huset, det känns dystert..
men sen har jag ju svårt att släppa det gamla.. 

Nu är datorn sådär cp igen och flyttar pilen av sig själv så man skriver någon annanstans helt plötligt,
varför gör den så ??
Och Lucas leksak skrattade nyss åt mig ;P Hahah liiite läskigt faktiskt eftersom man måste trycka på
en knapp för den ska låta, men jag börjar bli van nu..

Ne nu ger jag upp med skrivningen..

///// WhiteSoul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0