fem år <3

 2009-07-08
 5 År har jag och Christer varit tillsammans idag.
Helt otroligt va himlans fort tiden går.
Fem år av kärlek och hat, skratt och tårar, medgångar och motgångar,
lycka och olycka.
Vi har upplevt så himla mycket tillsammans!
Mycket som har satt vårat förhållande på prov, men också mycket som
har stärkt våra band till varandra.
Vi har sett våran son nästan dö ifrån oss två ggr, men vi har även fått se
honom överleva, våran starka lilla kille..
Det finns så mycket som har hänt under alla våra år tillsammans..
Men att jag för fem år sedan satt på en camping och såg tre karlar komma
gående för att sen göra oss sällskap. Att jag såg han, snyggingen i vit tröja..
Att jag sa, honom ska jag ha.. Och ja, jag fick honom :D
Att ingen trodde att det skulle hålla mellan oss, att alla bara trodde det var lek
från bådas sida.. Men ack så fel de hade.
Fem år är en evighet, men jag hoppas att det blir ännu flera år tillsammans.
Älskar Dig Christer !

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja tiden går sanniligen fort, står inte på förren Lucas fyller TRE år, herregud..
Vart tar tiden vägen ?
Det sägs ju att tiden går fort när man har roligt, och jag njuter till fullo varje dag.
Att se min älskade son varje dag ger mig sån lycka.
Vad vore livet utan honom? INGENTING!
Någon gång i framtiden hoppas jag på att kunna ge honom ett syskon, men det
får vänta några år.. 1 eller 5 är det ingen som vet..
Men just nu vill jag ge all min tid till Lucas, all uppmärksamhet och kärlek.
Jag blir så stolt över honom. Han är så snäll och duktig. Fast visst är han ett monster
ibland också ;P !

Pratade med kommun om jobb idag, hoppas hoppas hoppas..
De ska ringa inom två veckor, suck, Två veckor är låååång tid när det gäller besked.
Men bättre att de ska höra av sig än inte alls..
Ett jobb och fy fan va bra jag skulle må, det skulle vara jobbigt att få mindre tid med min
lilla prins, men fy fan va skönt att bli självförsörjande.. ÅH ! Ja det vore verkligen nått det.
Är såå trött på att söka soc, fast Christer jobbar heltid måste vi söka för han har så kass lön,
men samma sak där, bättre ett jobb än inget alls..
Är bara hoppas på ett jobb för mig o löneökning för Christer :D ! 
Ska nog kika på af sida nu och se om det kommit in nå nya jobb..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0