Come and..


Är sjukt trött, har gråtit som en tok idag..varför tänker jag inte ens gå in på..
Orkar inte slösa mer energi på det!!
Så ja eftermiddagen var rätt jobbig..

Vi gick till Stora Hyttnäs och köpte glass sen, jag unnade mig en mjukglass och Lucas
skulle ha nya favoriten Cornetto Jordgubb. Är ju såå dyrt att köpa glass där, men det
är ju sommar!
På fm var vi till dagmamman och fikade lite, vi hade plockat lite blommor åt henne också,
Lucas fick en present av henne en jätte fin bil..
Det var mycket trevligt faktiskt!

Jag svettas som en gris nu, fattar inte.. Tur att vi har fläkt i sovrummet annars skulle jag inte
kunnat sova en blund..
På tal om att sova, 2 dagar i rad när jag lagt Lucas för middagsvilan har jag tänkr vila en stund
jag också.. precis när jag somnat in TVÅ DAGAR I RAD så ringer hemtelefon. SUCK!
och precis när jag vaknat till och kommit upp ur sängen, så slutar det självklart att ringa.
Vi måste verkligen skaffa en nummerpresentatör, detta funkar inte ;P !
Eller så får jag helt enkelt stänga av ljudet ..

Skulle verkligen vilja haft nya kläder till helgen, nå snyggt linne eller tshirt, har inget sånt..
Klänningar har jag ju en massa nya, men har ingen lust att gå på cruising i klänning, vet
inte varför.. men vi får se hur det blir.. OM jag nu åker, jag VILL åka! Känner att jag verkligen
behöver hitta på nå kul.!!
Visst har jag o Lucas roligt varje dag, men ni fattar.. Ensam!
Får se hur det går då, när C ska lägga honom, har ju bara hänt EN gång på alla år ;P !
En liten mammagris!
Kan va nyttigt för de att få lite mer tid med varandra, även om jag vet att Lucas föredrar mig ;P !

Ne nu smälter jag bort här, lär gå och öppna fönstret..
fick lust att städa ur bilen också, ja är väl jag i ett nötskal.. men tror fan jag ska ut och göra det..
få lite luft och en ren bil.. Fast bilen funkar ju knappt endå ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0