Brrrrr


Brrrr...
Hujedamig va jag fryser det är inte nådigt.
Jag som var pigg och kry för två timmar sedan, hade hemsk huvudvärk,
somnade till och sen vaknade jag av frossa.. Måtte jag inte bli sjuk nu.
Börjar känna av halsen, och har ont i hela kroppen nästintill..
Jag kanske har fått svininfluensan :P Nee är väl inget att skojja om, det vet
man aldrig om jag har fått..
Har ju lite tungt att andas, men det är som vanligt.. Ingen idé att klaga blir bara
värre om man tänker på det så är det med allt.
Första dagen som jag gick själv på jobbet idag, det gick hur bra som helst.
Ska jobba imorgon också, har då jobbat 7 dagar i sträck, antar det är därför
som jag har ont i kroppen, min kropp är inte van att vara i rörelse flera timmar i sträck.
Måste påminna mig själv om att ringa till lönekontoret på måndag också, tydligen så
ska minsta timlönen för timvikarier inom kommun vara på 104 kr/timmen och jag har inte
ens 100 kr. Vi får se hur det blir, de ville väl försöka få billigare arbetskraft.
ska väl försöka sova snart igen, om jag inte huttrar ur sängen ;)  !
Hoppas på fint väder imorgon så vi kan va ute och leka lite innan jobbet <3

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0