Welcome 2009

Nytt år, nya förväntningar och förhoppningar.
Nya löften och nya svek..!

Nyårsafton var väl inge spec, jag tycker inte att nyår är speciellt längre.
Annat var det när man var lite och verkligen försökte hålls sig vaken till
klockan tolv. Hur tvn stod på och någon människa sa "ring klocka ring"
men vi alla barn stod och tittade på när pappa sköt raketer ute på baksidan.
Eller sen när man kom upp i tretton års åldern när man hade planerat nyårs
firande sen januari och det innebar alltid en massa alkohol.. Mycket sådant
antar jag eftersom jag kan inte minnas ett enda nyår under min ungdomstid.
Haha.. Tragiskt.. Någon som vet vad jag gjorde då så snälle berätta :D!

Igår så var vi bara hemma ialla fall.. Vi var ut och tog en sväng i pulka / vagnen
efter maten. Lucas har vägrat gått ut nu i flera dagar. Men vi var ut en sväng.
Sedan var vi inne och myste med chips och godis. Men Julius och Lucas sprang
bara runt och drog fram ALLA leksaker, jag skämtar inte.. Haha..!
Sen vid tio var dom så trötta så vi gick och la oss.. Fast Julius vart jätte rädd för att det
smällde och då blev Lucas också rädd. Haha sympati!
Men Julle slockna tillslut före elva.. Lucas däremot han var vaken till kvart över tolv.
Så på tolvslaget så satt vi i köket och skålade och tittade ut  på alla fina fyrverkerier :D!
Sen slockna både jag och Lucas..

Idag var det Det Okända maraton på tv4plus så jag låg i soffan större delen av dagen ;P
Sen så gick jag hem med Julle.. Lucas sov middag..
sen på kvällskvisten var jag ut på en promenad, det var så jävla kallt så mina ögonfransar
frös ihop.. Haha! 45 min var jag ute och trodde att jag skulle frysa ihjäl.. Hem och tog en
låång varmdusch :D!
Lucas är inne på att ha tröja på sig dygnet runt IGEN! Men imorgon åker tröjan av som han
haft på sig två dagar nu. tur att han inte spiller när han äter haha..! Någon fix idé han har fått.
Läppen hänger såfort man nämner tröjan. Och han ska absolut inte gå ut. Och han ska inte
duscha, då måste han ju ta av tröjan..
Så på planerna imorgon står;
Byta tröja på Lucas
Gå ut en sväng
Duscha lortgrisen..

Varesig han vill eller inte så kommer dessa punkter att genomföras..!!

Och APPLÅDER till mig, jag har klarat en dag :D
Hoppas morgondagen går lika bra..

Jag är trött som faaaan nu..
Ska gå och lägga mig.
Ska ju på möte imorgon.. om jag mår bättre är spyfärdig som fan..

Kyss o smek.
Hoppas alla hade en bra nyårsafton :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0